زمان انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ -

مهاجم تیم تراکتورسازی هنوز با مسئولان این باشگاه برای فصل بعد به توافق نرسیده و همین امر موجب نگرانی هواداران شده است.

پشت پرده ماجرای خداحافظی F14 از تراکتورسازی

سرای نور؛

محمد ابراهیمی مهاجم تیم تراکتورسازی در ابتدای لیگ شانزدهم قرارداد دو ساله ای را به امضا رساند اما سال دوم این قرارداد منوط به توافق مالی دوطرف است. از این رو ابراهیمی در جلساتی که با مسئولان باشگاه تراکتورسازی داشت به توافق نرسید تا روز دوشنبه در پستی اینستاگرامی از هواداران این تیم خداحافظی کند.

خداحافظی ابراهیمی واکنش های مختلفی را در پی داشت. برخی هواداران ناراضی به مدیرعامل باشگاه انتقادهایی را وارد آوردند اما مسئولان تراکتورسازی اعلام کردند این بازیکن قرارداد دارد و باید به این قرارداد پایبند باشد.

موضوعی که باعث ناراحتی محمد ابراهیمی شده است، بحث مطالبات گذشته اش است. ابراهیمی از باشگاه خواسته بخش اعظمی از مطالبات را به صورت نقدی پرداخت کنند که در حال حاضر تراکتورسازی چنین توان مالی را ندارد. از سوی دیگر او خواهان این است که در لیگ هفدهم مبلغ قابل توجهی از پولش(حدود ۷۰ درصد) را تا نیم فصل دریافت کند و این مساله مورد موافقت مسئولان باشگاه قرار نگرفته است.

همه این مسائل باعث ایجاد اختلاف میان باشگاه تراکتورسازی و محمد ابراهیمی شده است. با اینکه به نظر می رسد در نهایت F14 تراکتوری ها ماندگار شود اما این مساله کمی زمان بر خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو