زمان انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ -

چهار بار پیشنهاد هدایت پورتو و بنفیکا را رد کردم

ثبت رکورد جاودانه چهار دوره حضور در جام جهانی آن هم با سه تیم مختلف باعث شد تا سرمربی تیم ملی بار دیگر به سوژه رسانه های اروپایی از جمله پرتغالی تبدیل شود.

سرای نور؛

چشیدن طعم دومین حضور متوالی در جام جهانی با تیم ملی ایران و ثبت چهارمین صعود به رقابت های مرحله نهایی جام جهانی توسط کارلوس کی روش باعث شد تا رسانه های مطرح اروپا بار دیگر به سراغ پیرمرد خوش تیپ پرتغالی بروند و پای صحبت های او بنشینند.

یکی از این رسانه های مطرح هفته نامه مشهور Expresso بود که همواره با چهره های مطرح دنیای فوتبال و سیاست مصاحبه های جالب توجهی انجام می دهد. از همین رو به بهانه صعود دوباره با ایران به جام جهانی این مجله به سراغ سرمربی ایران رفت و گفتگوی مفصلی با او انجام داد که برخی صحبت های این مربی جالب توجه بود.

 

کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با هفته‌‌نامه پرتغالی «اکسپرسو» گفت: دو بار از سوی باشگاه بنفیکا برای سرمربیگری این تیم دعوت شدم. یک بار پیش از شروع مرحله انتخابی جام جهانی ۱۹۹۴ و پیش از شروع فصل ۰۹-۲۰۰۸ از سوی باشگاه بنفیکا پیشنهاد سرمربیگری این تیم پرتغالی را دریافت کردم».

او ادامه داد:« همچنین دو بار پیشنهاد سرمربیگری پورتو به من شد که یکبار آن در سال ۱۹۹۱ و پیش از آغاز جام جهانی جوانان بود و دفعه دوم هم در سال ۱۹۹۶ بود که هدایت تیم مترو استارز آمریکا را بر عهده داشتم». کی روش در ادامه مصاحبه خود با هفته نامه پرتیراژ پرتغالی از دوران حضور خود در تیم های مختلف ملی ، باشگاه منچستر یونایتد و رئال مادرید همچنین اختلافاتش با روسای فدراسیون فوتبال پرتغال نیز صحبت کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو