زمان انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ -

کی روش به دنبال خلق شگفتی در جام جهانی ۲۰۱۸

خبرگزاری مطرح چین در پی صعود زودهنگام ایران به رقابت های جام جهانی از برنامه های سرمربی پرتغالی برای خلق شگفتی در روسیه 2018 خبر داد.

سرای نور؛

تیم ملی ایران دو هفته زودتر از اتمام مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره آسیا جواز صعود به این رقابت ها را به عنوان دومین تیم بعد از برزیل کسب کرد تا این موفقیت بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های منطقه و دنیا داشته باشد.

خبرگزاری شین هوا چین در گزارشی پیرامون شرایط مطلوب تیم ملی ایران در سال های گذشته در گزارشی پیرامون برنامه های سرمربی پرتغالی ایران نوشت:« کارلوس کی روش در تشریح برنامه های خود برای آماده سازی ایران از آرزوهای خود برای خلق شگفتی در روسیه ۲۰۱۸ پرده برداشت که رسیدن به این آرزوها با تیمی که در اختیار دارد چندان دور از انتظار نخواهد بود».

شین هوا در ادامه گزارش خود آورد:« از شش سال پیش که مربی پرتغالی روی نیمکت ایران نشست برنامه های پوست اندازی این قدرت فوتبال قاره آغاز شد و حالا شاهد آن هستیم که برنامه ریزی ها برای تبدیل ایران به قدرتی بزرگ جواب داده و کی روش امیدوار است با نسلی که ساخته بتواند در جام جهانی ۲۰۱۸ شگفتی بزرگی با صعود ایران به مراحل نهایی خلق کند».

شین هوا با مقایسه شرایط فوتبال ایران و چین ابراز امیدواری کرد مارچلو لیپی هم بتواند همچون کارلوس کی روش تاثیرگذاری خود بر فوتبال پرجمعیت ترین کشور دنیا را ظرف برنامه ای کوتاه مدت و بلند مدت نشان دهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو