زمان انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ -

برای جذب نیمار دو هفته نخوابیدم

نیمار پس از کش و قوس های فراوان سرانجام دو روز پیش با پی اس جی قرارداد بست و مراسم معارفه او نیز روز گذشته در پاریس انجام شد.

سرای نور؛دو روز پیش در حالی که به نظر می رسید در راه پیوستن نیمار به پی اس جی مانع بزرگی ایجاد شده باشد، باشگاه بارسلونا بود که قدم پیش گذاشت.

لالیگا از پذیرش  چک ۲۲۲ میلیون یورویی فسخ قرارداد نیمار سر باز زده بود اما در نهایت با همکاری بارسلونا این مشکل حل شد.

 

 

 

 

الخلیفی، مدیر قطری پی اس جی در همین رابطه به رادیو مونته کارلو گفت:« وقتی لالیگا چک نیمار را قبول نکرد، از طرف باشگاه بارسلونا با من تماس گرفتند که بیایید این مشکل را باهم حل کنیم و من هم پاسخ دادم که برای این کار آماده ایم. باید از بارسلونا، مدیر این باشگاه و همه هواداران و بازیکنانش تشکر کنم. بارسا یکی از بهترین تیم های دنیاست.»

 

الخلیفی ادامه داد:« سه سال بود به جذب نیمار فکر می کردم و از سال گذشته راه های مختلف برای صحبت با نیمار و باشگاه بارسلونا را بررسی می کردیم.

از دو هفته پیش همه چیز جدی تر شد و من طی این مدت نتوانسته ام به درستی بخوابم. همه چیز بسیار سخت و پیچیده بود و باید از تیمی که با من برای جذب نیمار همکاری کردند تشکر کنم چون کارشان را به بهترین شکل انجام دادند. هدف ما از ابتدا جذب نیمار بود و به آن هم رسیدیم. نیمار حالا اینجاست.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو