زمان انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ -

پیش بازی آرسنال – لسترسیتی

دو تیم آرسنال و لسترسیتی، امروز در اولین بازی لیگ برتر فصل 18-2017 در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرای نور؛

آرسنال موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشده و امسال با وجود حضور در لیگ اروپا، تمرکز خود را بر روی قهرمانی لیگ برتر قرار خواهد داد. شاگردان ونگر بیش از ۱۰ سال است که موفق به کسب قهرمانی در لیگ نشده اند و از همین رو هم باشگاه، هم ونگر و هم بازیکنان به شدت تحت فشار هستند.

آرسنال

توپ چی ها شروع خوبی داشته اند و در دیدار کامیونیتی شیلد موفق به شکست چلسی و قهرمانی در این جام شدند. با این حال، ونگر کار ساده ای در انتخاب ترکیب اولیه خود برای اولین بازی پیش رو نخواهد داشت. بزرگترین غایب او برای این بازی، الکسیس سانچس، ستاره تیمش است که به جدایی از باشگاه نزدیک است. سانچس در دیدار کامیونیتی شیلد مقابل چلسی دچار مصدومیت شد و دو هفته از میادین به دور است، هر چند که خواسته قلبی او نیز دوری از میادین بود. سانتی کازورلا، گابریل و ویلشر نیز به علت مصدومیت از میادین به دور هستند.

سرمربی فرانسوی همچنین از حضور رمزی و اوزیل نیز مطمئن نیست. غیبت این دو می‌تواند در فاز هجومی و در بازی سازی، آرسنال را دچار مشکل کند. حضور مرته ساکر و مصطفی نیز در این بازی قطعی نیست و از همین رو ونگر در تمامی پست ها غایب های مهمی دارد و باید دید چه سیستمی برای این بازی به کار خواهد گرفت.

لسترسیتی

کریگ شیکسپیر نیز مشکلاتی برای این بازی دارد که باید به آنها رسیدگی کند. برخلاف تیم مقابل، سرمربی لستر لیست بلندبالای مصدومین ندارد و تنها ۳ بازیکن در این دیدار تیمش را همراهی نمی‌کنند. با این حال، غیبت این سه ضربه سختی به روباه ها خواهد بود. دنی درینک واتر، ویسنته ایبورا و روبرت هوث مصدومین و غایبین اصلی لستر هستند که قطعا شیکسپیر را دچار مشکل خواهند کرد ولی خریدهای جدید سرمربی انگلیسی می‌تواند شرایط را برای لستر در این بازی بهبود ببخشد. هر چند که ریاض محرز در آستانه ترک تیم قرار دارد ولی انتظار می‌رود که در ترکیب اصلی جا داشته باشد.

ترکیب احتمالی:

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو