زمان انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ -

ژنرال – بختیار، رویای نافرجام ژنرال‌ها

سالها بعد از آن که امیرقلعه نویی به دنبال کشاندن ستاره جوان فولاد آن سال ها به تهران بود ، این دو در شهر قدس روبه روی هم قرار می گیرند.

سرای نور؛

امیر قلعه نوعی طی سال های اخیر بارها از علاقه اش به سبک بازی بختیار رحمانی گفته بود و خیلی دلش می خواست این بازیکن را در استقلال جایگزین مجتبی جباری کند.

سبک بازی بختیار طوری بود که می شد از او به عنوان مرد متفکر و توپ پخش کن در میانه ی میدان بهره برد و این یکی از دغدغه های ژنرال در مدت حضورش روی نیمکت استقلال بود. اما این دو در تراکتورسازی به هم رسیدند و گمان بر این بود که اعتماد قلعه نوعی، بختیار را در تبریز احیا خواهد کرد و این بازیکن دوباره به ستاره بزرگ لیگ تبدیل می شود اما این تصوری بود که خیلی زود رنگ باخت و این رویا در تراکتور هم به واقعیت نپیوست.
حالا در لیگ هفدهم قلعه نوعی به اصفهان بازگشته و بختیار رحمانی هم دوباره شاگرد مجید جلالی شده و امروز در هفته سوم و در جدال پیکان و ذوب آهن در شهرقدس، این دو مقابل یکدیگر قرار می گیرند. جدالی که با دسته های گل و روبوسی های معمول آغاز می شود و بعد نوبت بختیار است که به امیرخان اثبات کند چه فوتبالیست درجه یکی است.
جالب این که یار مستقیم بختیار در این بازی حمید بوحمدان هم تیمی سابق او در فولاد است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو