زمان انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ -

کدام تیم به یازدهمین برد تاریخ لیگ برتر می‌رسد؟

دو تیم سپاهان و ذوب آهن در شرایطی برابر هم صف آرایی می کنند، که نتایج کسب شده توسط آنها در تاریخ لیگ برتر کاملا برابر است.

سرای نور؛

روز پنج شنبه یکی از حساس ترین دیدارهای هفته ی چهارم رقابت های لیگ برتر میان دو تیم همشهری سپاهان و ذوب‌آهن برگزار می شود؛ دو تیمی که در تمام ۱۶ دوره‌ی  قبلی لیگ برتر در مسابقات حضور داشته اند و ۲۸ مرتبه مقابل هم صف آرایی کرده اند.

در ۲۸ مصاف قبلی این دو تیم، ۱۰ پیروزی سهم هر یک از دو تیم بوده و ۸ تساوی نیز در تاریخ دیدارهای دو تیم ثبت شده است.

پر گل ترین بازی دو تیم به لیگ برتر سال ۹۲-۱۳۹۱ باز می گردد، که تیم سپاهان موفق شد با نتیجه ی ۴ بر ۳ همشهری خود را شکست دهد.

بهترین پیروزی ذوب آهن مقابل همشهری با نتیجه ی ۲ بر صفر کسب شده است، در حالی که طلایی پوشان دو بار با نتیجه ی سنگین ۴ بر صفر شکست را به حریف خود تحمیل کردند.

سال گذشته دیدار رفت دو تیم در شرایطی برگزار شد که ویسی سرمربی تیم سپاهان بود و مجتبی حسینی در اولین تجربه‌ی خود در لیگ برتر، هدایت سبزپوشان را بر عهده داشتند؛ این دیدار که با خداحافظی محرم نویدکیا هم همراه بود، با نتیجه ی ۲ بر صفر به سود تیم ذوب آهن خاتمه یافت، اما در دیدار برگشت که پس از سال‌ها در نقش جهان برگزار شد، عبدالله ویسی در آخرین دیداری که هدایت سپاهان را بر عهده داشت، موفق شد ذوب آهن را با ۲ گل شکست دهد.

سپاهان رقابت های لیگ برتر را با دو تساوی و یک شکست آغاز کرده و در مقابل تیم ذوب آهن با دو تساوی و یک پیروزی به دربی اصفهان رسیده است؛ هر دو مربی برای تبدیل کردن خود به مدعی قهرمانی این فصل برای پیروزی در این دیدار به میدان خواهند رفت.

جالب اینکه پیروزی هر یک از این دو تیم می تواند یازدهمین پیروزی تاریخ آنها را در مقابل یکدیگر رقم بزند. باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام مربی از این دیدار سرنوشت ساز سربلند و با خوشحالی بیرون می آید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو