زمان انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ -

همزمان با هفته دولت؛

۱۸۸طرح برقی در غرب مازندران به بهره برداری می‌رسد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: همزمان با هفته دولت در غرب مازندران با همت و تلاش پرسنل خدوم این شرکت، 188 طرح در قالب طرح های اصلاحی و عمرانی برق به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،کیوان فرح زاد با گرامیداشت هفته دولت در سخنانی اظهارداشت: همزمان با هفته دولت در غرب مازندران با همت و تلاش پرسنل خدوم این شرکت، ۱۸۸ طرح در قالب طرح های اصلاحی و عمرانی برق به بهره برداری می‌رسد.

 

وی با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت تصریح کرد: اجرای پروژه های مرمت و بهسازی شبکه های برق فرسوده روستایی و شهری، برق‌دارکردن چاه‌های آب کشاورزی، توسعه و احداث شبکه برای تأمین برق متقاضیان و نصب نخستین پنل خورشیدی متصل به شبکه برق سراسری در غرب مازندران از جمله  این طرح‌ها است که با پیگیری‌ها و تلاش‌های شبانه روزی همکاران تحقق پیدا کرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با اشاره به اعتبار اختصاص یافته در این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد و ۱۶۷ میلیون ریال از محل منابع داخلی، استانی و ملی در سطح ۸ شهرستان غرب مازندران به بهره داری می رسد.

این مسئول با تشویق مشترکان به احداث پنل خورشیدی به منظور تولید انرژی الکتریکی از منابع پاک و کمک به شبکه برق سراسری گفت : در غرب مازندران برای نخستین بار اولین پنل خورشیدی متصل به شبکه برق سراسری با اعتباری بالغ بر ۳۷۸ میلیون ریال در شهرستان چالوس نصب و به بهره برداری می‌رسد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو