زمان انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ -

توضیح سرپرست خونه‌به‌خونه درباره حوادث قائمشهر

سرپرست باشگاه خونه به خونه می گوید که درگیری ها در شهر به حدی بود که مجبور شدیم 2 هوادار مجروح تیم را با اتوبوس بازیکنان به بیمارستان منتقل کنیم.

سرای نور؛در مورد اتفاقات و درگیری های شب گذشته در قائمشهر می گوید: من همه این مسائل را پیش بینی می کردم و در جلسه پیش از بازی هم این موضوع را با مسئولان سازمان لیگ در میان گذاشتم. مسئولان مربوطه بازی را حساس کردند و در نهایت هم گفتند که هواداران نمی توانند به ورزشگاه بیایند. در صورتی که قانون به طور صریح می گوید که فقط ارکان قضائی فدراسیون فوتبال می توانند برای بازی تصمیم بگیرند.

وی در مورد حواشی حین و پایان بازی ادامه می دهد: با اینکه هماهنگ شده بود که اسکورت، اتوبوس های تیم ما را همراهی کند، ولی هیچ اسکورتی وجود نداشت. این تنها مشکل ما نبود، در هنگام بازی هم هواداران نساجی پشت نیمکت ما نشسته بودند و بارها در طول بازی به مجتبی رمضانی و جواد نکونام توهین کردند. شدت فحاشی به مجتبی رمضانی (بازیکن فصل گذشته نساجی مازندران) تا حدی بود که آقای نکونام مجبور شد، پست بازی ‌اش را عوض کند؛ تصمیمی که در نتیجه به دست آمده بی تاثیر نبود؛ ولی از روی ناچاری این تصمیم توسط سرمربی گرفته شد.

سرپرست خونه به خونه در مورد کتک خوردن راننده بازیکنان تیم از نیروی انتظامی توضیح می دهد: وقتی ما می خواستیم سوار ماشین بشویم دیدیم که راننده ی ماشین در حال کتک خوردن از ماموران نیروی انتظامی است و اگر آقای نکونام و هاشمی نسب دخالت نمی کردند اتفاقات ناگوارتری برای راننده رقم می خورد. موضوع این است که اگر کسی هم تخلفی انجام می دهد، نیروی انتظامی نباید خودش مستقیما وارد عمل شود و مجری قانون شود؛ در حالی که ماموران نیروی انتظامی خودشان مبادرت به کتک زدن راننده کردند و حتی شیشه ماشین او را هم شکستند.

وی با اشاره به درگیری هایی که در راه برگشت به بابل برای اتوبوس های هواداران رخ داد، اضافه کرد: زمانی که ما در راه برگشت بودیم، راه ما را بستند و به ما حمله کردند. تمام شیشه های اتوبوس های هواداران ما را خرد کردند و ما مجبور شدیم با تغییر مسیر خود به جای بابل به سمت ساری حرکت کنیم. قائمشهر بین بابل و ساری است؛ ولی به دلیل اینکه راه ما را بسته بودند، مجبور شدیم از قائمشهر به ساری برویم و از جویبار به بابل برگردیم. در هنگام برگشت مثل راهزن جلوی ما ایستاده بودند و به ما سنگ می زدند، حتی ما مجبور شدیم ۲ نفر از هواداران تیم را  که در اثر برخورد سنگ مجروح شده بودند با اتوبوس بازیکنان، به بیمارستان برسانیم.

محمودی ادامه می دهد: تعدادی از هواداران ما تا ساعت ۲ شب در بیمارستان بودند. واقعا چه کسی باید این اتفاقات را مدیریت کند؟ مرجع امنیت تیم مهمان و هواداران شان کجاست؟ آقای بهروان که پیش از بازی باعث حساسیت بیش از حد مسابقه شد، حتی به ورزشگاه هم نیامده بودند و کجا بود تا این اتفاقات را ببیند؟ ما که باختیم ولی اگر مساوی می شد و یا می بردیم چه اتفاقی رخ می داد؟

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو