زمان انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

بی‌نام‌ترین دختر جهان با مجموعه شعرش به نمایشگاه کتاب می‌آید

مجموعه شعر بی‌نام ترین دختر جهان سروده پرستو کریم‌زاده از سوی نشر مایا در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

به گزارش سرای نور؛ مجموعه شعر «و من بی‌نام‌ترین دختر جهانم» در نمایشگاه کتاب اردیبهشت ۹۵ رونمایی خواهد شد. این کتاب که از تازه‌های «نشر مایا» به شمار می‌آید، متنخبی از اشعار پرستو کریم‌زاده را در بر می‌گیرد.

نشر مایا در بخش «پنجره شعر امروز» معمولاً نخستین آثار شاعران و نویسندگان جوان را منتشر و آنان را به اهالی قلم معرفی می‌کند. کریم‌زاده نیز یکی از همین شاعران نوپاست که با دفتری از شعرهای اجتماعی و عاشقانه به نمایشگاه کتاب می‌آید.

پرستو کریم‌زاده در سال‌های اخیر بیشتر به‌عنوان نویسنده، روزنامه‌نگار و ویراستار با رسانه‌های مختلف همکاری داشته است. او عضو خانه ادبیات ایران هم بوده است؛ گرچه رشته تحصیلی‌اش – مهندسی شبکه و کامپیوتر – هیچ همسانی با فعالیت‌های او در حوزه فرهنگ و رسانه ندارد.

او درباره نخستین کتابش می‌گوید: «مجموعه شعرِ و من بی‌نام‌ترین دختر جهانم، تقدیم شده است به تمام نوجوانان و جوانان کشورم؛ برای آن‌که نتیجه جمع‌آوری هفت سال از زندگی است. تلاشی است بین درک جوانی و درک جهان پیرامون که هر فردی به نحوی با آن درگیر شده و تجربه‌های مشترک‌ زیادی میان آدم‌های این سن برقرار می‌شود. امیدوارم خوانندگان این کتاب نیز آن تجربه مشترک را با من شریک شوند».
و من بی‌نام‌ترین دختر جهانم، در نمایشگاه کتاب امسال (اردیبهشت ۹۵)، غرفه انتشارات مایا به قیمت ۷ هزار تومان به فروش می‌رسد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو