زمان انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۶ -

چگونه نیمار و بارسا باعث انقلاب در رئال مادرید شدند؟

اتفاقاتی که در تابستان میان بارسا و پاری سن ژرمن رخ داد باعث شد رئال مادرید در سیاست های خود تجدیدنظر کند.

سرای نور؛

بعد از آنکه بارسا در تابستان مجبور شد با رقم ۲۲۲ میلیون یورو نیمار را به پاری سن ژرمن واگذار کنند، مدیران لوس بلانکوس به سرعت به صرافت افتادند که قرارداد بازیکنان کلیدی خود را تمدید کرده و اجازه تکرار کابوس تابستانی بارسا را از رقبا بگیرند.

اگرچه بارسا در ابتدا معتقد بود که پرداخت چنین رقمی از سوی فرانسوی ها غیرقانونی است و این اتفاق محال است رخ بدهد، اما حالا رئال مادرید می داند که ثروت بی اندازه پاریسی ها ممکن است در آینده روند آنها را مختل کند، پس به سرعت و تنها ۸ هفته بعد از انتقال نیمار قرارداد بسیاری از ستاره های خود را با بندهای آزادسازی نجومی تمدید کردند.

قوهای سپید در ماه سپتامبر قرارداد ایسکو، مارسلو، دنی کارواخال، کریم بنزما، مارکوس یورنته، رافائل واران و مارکو آسنسیو را تمدید کرده و به نوعی خیالشان از سالهای آتی راحت شد.

نکته مهم این تصمیم حیاتی بندهای آزادسازی این ستارگان بود بطوریکه حالا برای بنزما باید یک میلیارد یورو، ایسکو و آسنسیو ۷۰۰ میلیون یورو، کارواخال ۳۵۰ میلیون یورو و مارسلو- یورنته و واران ۲۰۰ میلیون یورو از سوی رقبا پرداخت شود.

همه این ۷ بازیکن حداقل تا سال ۲۰۲۱ با کهکشانی ها قرارداد دارند که نشانگر اهداف بلندمدت این تیم در سالهای آتی است.

اگرچه تیم زیدان فصل را در لالیگا خیلی خوب آغاز نکرده؛ اما حالا آنها از این لحاظ برتری قابل توجه به بارسلونایی دارند که هنوز در تمدید قرارداد رسمی لیونل مسی ناکام بود و با توجه به بند ۳۰۰ میلیون یورویی قرارداد او و امکان مذاکره رسمی از ماه ژانویه، شاید کابوس نیمار برای هواداران بارسا در مورد مسی هم تکرار شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو