زمان انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ -

اولتیماتوم باشگاه‌های عربستانی به فدراسیون فوتبال

با گذشت تنها پنج هفته از فصل جدید لیگ عربستان سران باشگاه های حاضر در این رقابت ها در اولتیماتومی خواستار افزایش حق پخش تلویزیونی شدند.

سرای نور؛در شرایطی که حق پخش تلویزیونی این روزها به یکی از راه های درآمدزایی برای باشگاه های مطرح و بزرگ تبدیل شده است در آسیا هم چند صباحی است باشگاه های بزرگ و حرفه ای سخت در پی بالا بردن دریافتی های خود از حق پخش تلویزیونی هستند، موضوعی که سال ها است در فوتبال ایران هم به سوژه ای جنجالی اما بی نتیجه تبدیل شده است.

یکی از کشورهایی که در حال حاضر درگیر این موضوع شده عربستان سعودی است که با اولتیماتوم باشگاه های حاضر در لیگ حرفه ای روبرو و با بحرانی جدید دست به گریبان شد. بنا به نوشته رسانه های سعودی روسای فدراسیون فوتبال عربستان در روزهای گذشته با درخواست و اولتیماتوم هایی از سوی مالکان باشگاه ها برای بالا بردن رقم پرداختی برای حق پخش تلویزیونی روبرو شدند که این اتفاق بعد از امضای قرارداد جدید با شبکه تلویزیونی این کشور برای پخش بازی ها رخ داد.

به نوشته روزنامه الریاضی چهار باشگاه الهلال، الاتحاد، الاهلی و النصر به عنوان پرطرفدارترین باشگاه های عربستانی استارت این موضوع را زدند و با همکاری سایر باشگاه ها حالا در اندیشه دریافت پول بیشتری برای حق پخش تلویزیونی هستند تا با درآمدهای مناسب از عهده مخارج سنگین خود برآیند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو