زمان انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ -

۲ دستیار شفر چه کسانی هستند؟

بعد از معرفی سرمربی آلمانی استقلال، حالا همه انتظار می کشند تا ببینند اعضای کمیته فنی این باشگاه چه کسانی را به عنوان دستیار این مربی انتخاب خواهند کرد.

سرای نور؛در پایان جلسه کمیته فنی روز گذشته باشگاه استقلال که با حضور سیدرضا افتخاری برگزار شد مقرر شد اعضا دو دستیار برای وینفرد شفر انتخاب کنند که در این بین بیژن طاهری یکی از اعضا اعلام کرد شاید این دو نفر از بین اعضای کمیته انتخاب شوند.

با جدایی علیرضا منصوریان از استقلال به جز میک مک در موت سایر اعضای کادرفنی او هم از این تیم رفتند و حالا به نظر لازم است کمیته فنی باشگاه دو عضو به کادرفنی این تیم اضافه کنند. در این موضوع نام نفرات زیادی برای هدایت استقلال مطرح شده است که به نظر اعضای کمیته فنی باید با وسواس خاصی از بین آنها دو نفر را انتخاب کند.

 

یک عضو از کمیته فنی
بعد از انتخاب وینفرد شفر ظاهرا اعضای کمیته فنی به این نتیجه رسیده‌اند که حتما یکی از اعضای کادرفنی عضو کمیته فنی این باشگاه باشد تا با اعضا هماهنگ کارش را پیش ببرد. در بین اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال سیروس دین‌محمدی و سهراب بختیاری‌زاده دو نفری هستند که بیشتر از سایرین صحبت حضور آنها در کادرفنی استقلال به گوش می‌رسد.

 

محبوب‌ها یا کاربلدها؟
اما در مورد عضو دیگر کادرفنی استقلال که به نظر نقش مهمتری از نفر دیگر دارد، نام‌های مختلفی مطرح می‌شود. از فرهاد مجیدی گرفته که محبوبیت زیادی بین هواداران استقلال دارد و حضورش می‌تواند سکوهای آزادی را پر از تماشاگر کند تا مهدی پاشازاده و محمد تقوی که به نظر فنی‌تر هستند و بیشتر می‌توانند در کارهای تاکتیکی به شفر و مک درموت کمک کنند.

در بین گزینه‌هایی که نام آنها مطرح می‌شود مهدی پاشازاده تنها گزینه‌ای است که هم اکنون سرمربی نساجی مازندران است و شاید دوست نداشته باشد سرمربیگری این تیم را رها کند؛ اما محمد تقوی به عنوان مدیرفنی در پدیده چند وقتی است با کادرفنی به مشکل خورده است و به نظر جدایی او از این تیم امکانپذیر است و فرهاد مجیدی هم برای تجربه‌اندوزی در تمرین رده‌های پایه اسپانیول شرکت می‌کند و بعید است پیشنهاد حضور در کادرفنی استقلال را رد کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو