زمان انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ -

سید جلال: دوپینگ من صحت ندارد

حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به همراه کی روش در نشست خبری حاضر شد.

سرای نور؛سید جلال حسینی کاپیتان ملی پوش پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با توگو شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. مشروح این نشست خبری در ادامه می آید:

 

صحبت های اولیه:

خدا را شکر می کنم که شرایطی برای دو بازی دوستانه فراهم شده است. در جام جهانی گذشته، با ۳ تیم در ۳ قاره مختلف بازی داشتیم. اکنون تغییرات زیادی در تیم ملی انجام شده و بازیکنان زیادی به تیم ما اضافه شده اند. بازی با تیم های آفریقایی و اروپایی از نظر اعتماد به نفس و تاکتیک پذیری به ما کمک می کند. تلاش آقای کی روش این است که به ما کمک کنند و هر بازی دوستانه نیز به ما کمک می کنند. شرایط خوبی داریم که می توانیم دو بازی دوستانه انجام دهیم. امیدوارم این دو بازی دوستانه به ما کمک کند.

 

موضوع دوپینگ؟

دوپینگ را تکذیب می کنم.من چند سال است فوتبال بازی می کنم و تمام فکر و ذکر من فوتبال است. متاسفانه حرفهایی که زده می شود، کار را سخت می کند. من ۳ یا ۴ سال است که تست دوپینگ ندادم. دوست ندارم احساساتم را به شکلی بیان کنم که کسی ناراحت شود. به عنوان یک فوتبالیست درخواست دارم که مسئولان فدراسیون با این مسائل مقابله کنند. امیدوارم یک بار برای همیشه این اتفاق رخ دهد. اگر این کار را نکنند، باز هم مشکلات ادامه دارد.

 

میزان مصدومیت؟

بعد از مصدومیت زیر نظر کادرپزشکی کار کردم و اکنون چند روز است که به تمرینات گروهی اضافه شدم و می توانم در کنار بازیکنان حضور داشته باشم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو