زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ -

سکوت پاشازاده درباره تقابل با استقلال

سرمربی نساجی مازندران اعلام کرد فعلا به دیدار با استقلال در جام حذفی فکر نمی کند.

سرای نور؛مهدی پاشازاده بعد از پیروزی دو بر صفر نساجی مقابل شهرداری تبریز عنوان کرد: بازی سختی داشتیم. ما می‌دانستیم تیم شهرداری، تیم خوبی است و جایگاه واقعی آن در انتهای جدول نیست، از طرف دیگر بسیاری از شاگردان من در این تیم کار می‌کردند و با کار ما آشنا بودند. توانستیم بازی را خوب آغاز کنیم و فشار خوبی بیاوریم. اما به دلیل اینکه تیم حریف در دقایق ابتدایی بازی ۱۰ نفره شد، بازیکنان ما احساسی شدند و فکر کردند کار تمام شده است، بخاطر همین کمی عصبی شده بودند. با حمایت هواداران توانستیم به گل برسیم ولی با وجود پیروزی ۲ بر صفر، راضی نیستم. متأسفانه مصدومیت چند بازیکن ما، شرایط خوب ما را خراب کرده و باید دوباره به شرایط خوب بازگردیم.

وی درباره قرعه کشی جام حذفی و تقابل با استقلال در یک هشتم نهایی جام حذفی بیان کرد: جام حذفی ما دوشنبه برابر مس کرمان است، من به دنبال ۳ امتیاز بازی با مس هستم. برنامه من برای بازی با مس است و بعد از آن به دیدار بعدی فکر می‌کنیم.

سرمربی نساجی ادامه داد: من به این مسائل فکر نمی‌کنم و تمام تمرکز من روی بازی با مس کرمان است و در این باره نیز با هیچ رسانه‌ای صحبتی نداشته‌ام.

پاشازاده در پایان افزود: این برد را به تمام پیشکسوتان مازندران مخصوصاً قائمشهر تقدیم می‌کنم که سال‌های زیادی زحمت کشیدند و در هفته‌های اخیر واقعاً پشتیبان ما بودند. آنها خیلی ما را دلگرم کردند و خیلی به ما اعتماد به نفس دادند و این برای تیم، کادرفنی و باشگاه بسیار خوب بود. هم طرفداران ما و هم پیشکسوتان ما جزو بهترین‌های ایران هستند. مشاهده کردید که تماشاگران ما در ابتدای بازی تیم حریف را تشویق کردند و دیشب نیز با گل و شیرینی به استقبال آنان رفتند. امیدوارم این فرهنگی که نساجی شروع کرده، در کل ایران گسترش پیدا کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو