زمان انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ -

اوراواردز ژاپن حریف الهلال در فینال شد

نماینده ژاپنی حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان موفق شد با یک گل از سد تیم چینی گذر کرده و خود را به بازی نهایی برساند.

سرای نور؛آخرین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ از ساعت ۱۴ بین تیم های اوراواردز ژاپن و شانگهای چین آغاز شد و در نهایت تیم ژاپنی موفق شد خود را به عنوان تیم برنده این دیدار معرفی کند.

ژاپنی ها خیلی زود و در دقیقه ۱۱ موفق شدند توسط سیلوا، مهاجم برزیلی خود دروازه شانگهای را باز کنند و تا پایان بازی از تنها گل خود دفاع کنند. آنها در نیمه دوم و علیرغم فشار زیاد هالک و همبازیانش کار سختی برای دفاع از گل زده داشتند؛ اما در نهایت این اتفاق افتاد تا اوراواردز به عنوان تیم دوم بازی فینال معرفی شود.

یاران ویاش بواش در حالی نتیجه این دیدار را واگذار کردند که در بازی رفت و در خانه نتوانستند به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا کنند.

بدین ترتیب نماینده ژاپنی حاضر در مرحله نیمه نهایی موفق شد راهی بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ شود و باید برای رسیدن به عنوان قهرمانی از سد الهلالی ها بگذرد.

 

دیدار رفت بازی پایانی روز شنبه، ۲۷ آبان ماه در ریاض عربستان برگزار می شود و آخرین بازی لیگ قهرمانان یعنی دیدار برگشت فینال نیز روز شنبه ۴ آذرماه در ژاپن به انجام می رسد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو