زمان انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ -

جهانیان: نفت در آسیا شگفتی ساز می شود

مالک باشگاه نفت طلائیه تهران گفت: بازداشت من ارتباطی به باشگاه نفت ندارد و این امر یک موضوع شخصی است.

سرای نور؛حمیدرضا جهانیان درباره بازداشتش به باشگاه خبرنگاران جوان گفت : مشکل خاصی وجود نداشت. از آنجاییکه ضامن فردی شده بودم و او به تعهداتش عمل نکرد، مرا بازداشت کردند. یک طلبکار هم از این موضوع سوء استفاده و مشکلاتی را برای من ایجاد کرد.

البته  افرادی که احکام دادگاه را منتشر کردند باید جوابگو باشند چراکه اقدام غیر قانونی انجام دادند و حق انتشار این رای را نداشتند. به هر حال از این افراد شکایت می کنم.

 

جهانیان درباره احتمال انتخاب مالک جدید برای باشگاه نفت تهران در نشست آتی مسئولان فوتبال و وزارت ورزش گفت: طبق تصمیم هیئت واگذاری نفت تهران این باشگاه به ما واگذار شده و یک بار به فروش رسیده است. براین اساس باشگاه فروخته شده به شخص دیگری واگذار نمی شود. مسئولان فوتبال پس از بازداشت من دچار سوء تفاهم شده بودند.

 

مالک باشگاه نفت طلائیه تهران در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت طلبکار مدت ها بود که مطالباتش را پیگیری نمی کرد اما پس از حضور من در فوتبال تصمیم گرفتند این موضوع را دنبال کنند. باید بگویم از حضور در فوتبال ضربه خورده ام و مشکلاتی برایم به وجود آمد. بحث بازداشت من هم شخصی بود و ارتباطی به باشگاه نفت نداشت. به هر حال این مسائل به پایان رسیده است و اعتراضمان را هم تقدیم دادگاه کرده ایم. بازداشت من هم به دلیل شکایت حقوقی بوده استه نه شکایت کیفری.

 

جهانیان درپایان درمورد احتمال حذف نفت طلائیه تهران از لیگ قهرمانان آسیا گفت: شک نکنید نفت از لیگ قهرمانان آسیا حذف نمی شود و حتی می تواند در این رقابت ها شگفتی ساز باشد. این را هم بگویم که  حریفان ما در آسیا از حذف نفت خوشحال می شوند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو