زمان انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ -

پورامینی: تمام بازیکنان ما می‌توانند ملی‌پوش باشند

حسین پورامینی هافبک تدافعی تیم پارس جنوبی جم می گوید که نباید توقعات از این تیم بالا برود.

سرای نور؛در مورد پیروزی برابر سپیدرود که سبب بازگشت پارسی ها به صدر جدول شد، می گوید:  بعد از بازی با ذوب آهن آقای تارتار و کادرفنی، تیم سپیدرود را خیلی خوب آنالیز کردند؛ درطول هفته روی تک تک  نقاط ضعف و قدرت حریف کار کردیم. خدا را شکر خیلی زود هم به گل رسیدیم، اما زود گل خوردیم که توانستیم در ادامه دو گل دیگر بزنیم و بازی را در دست بگیریم. اگر بیشتر دقت می کردیم، می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم؛ ولی مهم سه امتیاز بازی بود که کسب کردیم.

پورامینی در مورد بازگشت به صدر و اینکه به نظر می رسد قرار گرفتن در این رتبه برخلاف هفته های ابتدایی به یکی از مطالبات آنها تبدیل شده، بیان می کند: تیم ما امسال به لیگ برتر وارد شده و نباید توقعات از تیم ما بالا برود. ما الان وارد چالش شیرینی شده ایم و دوست داریم این چالش را ادامه دهیم. کل مجموعه تیم از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا در پایان مسابقات جایگاه خوبی داشته باشیم.

 

هافبک تدافعی صدرنشین لیگ برتر در مورد اینکه بازی او کمتر به چشم می آید و خصوصیات بازی در این پست اظهار داشت: خب پستی که من بازی می کنم، کمتر می توان پا به توپ شد یا دریبل زد، اما من و هم پستی های خوبم آقای سالاروند، نقی زاده و معصومی سعی می کنیم وظیفه ی خودمان یعنی آن چیزی که آقای تارتار و کادر فنی از ما می خواهند را اجرا کنیم و خدا را شکر همه ی ما موفق شدیم تقریبا وظایفمان را خوب انجام دهیم.

 

پورامینی در مورد لیست تیم ملی و اینکه حتی یک بازیکن هم از پارس جنوبی جم در فهرست کارلوس کی روش قرار ندارد، افزود: آقای کی روش مربی بزرگی است و طی این سال ها بهترین نتایج ممکن را کسب کرده اند. آقای کی روش نفراتی را به تیم ملی دعوت کردند؛ اینکه از یک تیم چند نفر دعوت شده اند و از تیم ما نماینده ای وجود ندارد، سلیقه ایشان است و کاملا محترم. کل تیم ما توانایی دعوت شدن به تیم ملی را دارند و همه تلاش می کنیم تا همچنان بهترین باشیم تا در مرحله های بعدی اردوی تیم ملی نماینده داشته باشیم.

هافبک تیم پارس جنوبی جم در مورد تعطیلات دوباره لیگ و وقفه ای که ایجاد می شود، ادامه می دهد: امسال سال منتهی به جام جهانی است و آقای کی روش و فداراسیون فوتبال برنامه هایشان را طوری سازماندهی کرده اند تا تیم ملی بتواند بهترین نتایج را کسب کند. این تعطیلات ممکن است به ضرر یا به نفع برخی تیم ها باشد، اما ما با توجه به برنامه های آقای تارتار و کادر فنی تیم سعی می کنیم آمادگی خود را حفظ کنیم تا بتوانیم به روند خوبی که داریم ادامه دهیم.

حسین پورامینی در پایان ابراز امیدواری کرد تا تیم پارس جنوبی جم بتواند با حفظ این روند مردم استان بوشهر و شهر جم را خوشحال کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو