زمان انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ -

شرایط نگران کننده مصدومان در اردوی سپاهان

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان این روزها با مصدومیت چند مدافع خود شرایط پیچیده ای در تمرینات پیش رو دارد.

سرای نور؛توضیحاتی را ارائه داد.

پزشک سپاهان در مورد آخرین شرایط عارف غلامی که در تمرین روز گذشته دچار آسیب دیدگی از ناحیه آشیل پا شده بود و گفته شده بود که نیاز به MRI دارد، توضیح داد: شدت آسیب غلامی در حدی نیست که نیاز به آزمایش ام. آر. آی داشته باشد. روز گذشته ضربه ای به پای غلامی برخورد کرد و به دلیل اینکه زخم هم در محل برخورد وجود دارد، در این حالت بهتر است بازیکن ۲،۳ روز استراحت کند، چون در حالت معمول استوک به پا فشار وارد می کند و اگر پا زخم باشد این فشار بیشتر می شود. بر همین اساس من خودم با آقای کرانچار صحبت کردم و از او خواستم که ۲،۳ روز به عارف استراحت بدهد.

پزشک تیم سپاهان در مورد وضعیت عزت الله پورقاز هم عنوان کرد: پورقاز تمرینات بدنسازی را شروع کرده و روز جمعه یک سی تی اسکن دیگر از ایشان گرفته می شود تا پس از مشورت با پزشک متخصص نظر نهایی را در مورد ایشان بدهیم. ممکن است از شنبه پورقاز به تمرینات گروهی بازگردد و شاید هم با دیدن سی تی اسکن صلاح بدانیم که بیشتر تمرین کنیم.

ربیعی در مورد وضعیت حسن جعفری مدافع راست تیم سپاهان هم که این روزها به دلیل کشیدگی عضله ی ران نمی تواند در تمرینات شرکت کند، عنوان کرد: حسن جعفری مجدداً باید تحت آزمایش ام. آر. آی قرار گیرد تا وضعیت او نسبت به آسیب اولیه‌اش بررسی شود تا ببینیم شدت و میزان بهبودی او در چه مرحله‌ای قرار دارد.

پزشک سپاهان همچنین در مورد شرایط مهدی امینی گلر این تیم و مسعود حسن زاده که با مصدومیت های طولانی مدت روبرو هستند، گفت که با پایان نیم فصل مسابقات این بازیکنان رفته رفته به تمرینات اضافه خواهند شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو