زمان انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ -

دایی: عصای موسی ندارند یک روزه مشکلات را حل کنند

سرمربی سابق پرسپولیس به خبر رفع مشکل باشگاه‌های بدهکار آسیایی واکنش نشان داد.

سرای نور؛علی دایی در گفت‌وگو با اخبار ورزشی شبکه سه به حل مشکل تیم‌های ایرانی حاضر در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد و اعلام نمود باشگاه پرسپولیس هیچ توافقی برای حل مسئله قرارداد او نداشته است.

* سوء استفاده دستگاه‌ها از موقعیت شغلی

همه ما فوتبالی‌ها خوشحال می‌شویم یک روز مشکلات باشگاه‌های ما حل شود و هیچ تیمی دچار این مشکلات نباشد؛ ولی متاسفانه خبرهایی که برای رفع مشکل باشگاه‌ها می‌شنویم و مسائلی که عنوان می‌شود، صحت ندارد؛ متاسفانه برخی از دستگاه‌های ذی ربط با سوء استفاده از موقعیت‌های شغلی و اختیاراتشان به ضرر طلبکاران و به ناحق، دستوراتی داده‌اند که دوباره این مسائل را ماست مالی کنند و شاهد چنین اتفاقاتی هستیم.

* اسناد و مدارک جدیدی ندارند

خودِ من رای قطعی از کمیته استیناف دارم که متاسفانه این‌ها آمده‌اند تقاضای تجدید نظرخواهی ویژه کرده‌اند؛ ما وکیل و حقوقدان نیستیم؛ اما این مسائل را می‌دانیم؛ حداقل لازمه تجدید نظرخواهی ویژه ارائه اسناد و مدارک جدید است؛ اما آنها اسناد و مدارک جدیدی ندارند و فقط آمده‌اند مثلا نامه‌ای از رییس فدراسیون آورده‌اند.

* بالای ۳ سال است می‌رویم و می‌آییم

می‌دانم در این مدت رییس فدراسیون زیر فشار دستورات وزیر ورزش بوده تا به مسائل این چند باشگاه سر و سامان دهد اما متاسفانه این اتفاقات که عنوان کردم رخ داده است وگرنه نه کسی راجع به طلب ما زنگ زده و نه کسی صحبتی انجام داده است؛ متاسفانه حداقل بالای سه سال است که ما می‌رویم و می‌آییم؛ نه تنها از یک باشگاه، از سه، چهار باشگاه طلبکار هستم.

* سر خودمان را کلاه می‌گذاریم

اگر حساب کنید، متاسفانه این‌ها یک سری افکار دیگری می‌کنند؛ متاسفانه ما سر خودمان را کلاه می‌گذاریم؛ تنها من نیستم که این مسائل را عنوان می‌کنند و خیلی‌های دیگر از باشگاه‌ها طلبکار هستند.

* زمان حضرت موسی گذشته …

این‌ها معجزه کرده‌اند که مشکلات برطرف شده است؟ فکر کنم زمان عصای حضرت موسی گذشته که این‌ها عصا را بزنند و تمام مشکلات را حل کنند! این حرف‌ها چیست که آقایان می‌زنند؟ آقایان آمده‌اند و یک سری مسائل را با استفاده از قدرتشان که متاسفانه جزو مصادیق بارز سوء استفاده از موقعیت شغلی و اختیاراتشان است، به ضرر طلبکاران چنین کاری انجام می‌دهند.

* شکایتم داخلی بوده نه به AFC

شکایت بنده تا الان داخلی بوده و باید به آقایان یک سری مسائل را گوشزد کنم و بگویم؛ درست است کمیته صدور مجوز حرفه‌ای مستقل عمل می‌کند ولی آنها برای AFC گزارش می‌فرستند و این گزارش معتبر است اما AFC صرفا به این گزارش‌ها اکتفا نمی‌کند؛ همانطور که برای دو، سه باشگاه کشور نیز بررسی‌های لازم را در دستور کار قرار داده‌اند و هنوز هم پرونده‌هایشان نزد AFC مفتوح است.

* اگر فدراسیون گزارش اشتباه دهد AFC ورود می‌کند

بنده شکایتم را به AFC نبردم ولی به تناسب موقعیتی که دارم با حاذق‌ترین وکلا و حقوق‌دانان داخلی و خارجی مشورت کرده‌ام؛ اگر فدراسیون بخواهد با این مسئله مماشات کند و خلاف واقع اسناد مالی یک باشگاه را به تایید برساند و حق طلبکاران را تضییع کند، علاوه بر اینکه مراجع راستی‌آزمایی که همان حقیقت‌یاب AFC است بعد از ملاحظه متوجه خواهد شد این اسناد معارض گزارشات فدراسیون فوتبال خواهند بود و این گزارش‌ها را زیر سوال خواهند برد.

* فدراسیون حق را در نظر بگیرد، نه سفارش‌ها را

قطعا به دنبال حقم هستم؛ متاسفانه چنین کاری در فدراسیون ما صورت می‌گیرد؛ تنها من یک نفر نیستم و آنقدر طلبکار داریم که اندازه ندارد؛ بگذارید کارشان را بکنند چون با این شرایط اعتبار فدراسیون زیر سوال می‌رود و مخدوش می‌شود؛ به‌عنوان یک فعال حرفه‌ای که در فوتبال کار می‌کنم به فدراسیون توصیه دارم حق را مبنای عمل قرار دهند، نه مصلحت‌ها و سفارش‌های بالا دستی‌های خود را.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو