زمان انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ -

تکرار تاریخ برای آقای گل این روزهای لیگ

مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد در شرایطی مشابه فصل گذشته قرار دارد. او باز هم تا پایان هفته یازدهم، هفت بار گلزنی کرده است.

سرای نور؛  تیم فوتبال پدیده مشهد در پایان هفته ی یازدهم لیگ برتر در رده چهارم جدول قرار گرفته و با وجود افتی که در بازی های اخیر داشته، اما کماکان یکی از بالانشینان و حتی مدعیان قهرمانی به حساب می آید. در بین عناصری که باعث موفقیت مشهدی ها تا به اینجای لیگ شده اند، محمد قاضی، مهاجم کهنه کار این تیم نقش انکارناپذیری داشته است. قاضی با به ثمر رساندن ۷ گل، آقای گل فعلی لیگ هفدهم نیز هست و پشت سر خود علی علیپور و عیسی آل کثیر ۶ گله را می بیند.

 

آقای گل حال حاضر لیگ هنوز پس از دوره ای کوتاه که در تیم ملی حضور داشت دیگر نتوانسته نظر کارلوس کی روش را برای پوشیدن پیراهن این تیم جلب کند، البته این اتفاق برای او جدید نیست و در فصل پیش هم این مهاجم باتجربه موفق به راهیابی به تیم ملی نشد.

 

نکته ی جالب در خصوص قاضی این است که او فصل گذشته نیز در پایان هفته یازدهم دقیقا با همین آمار یعنی ۷گل، آقای گل لیگ بود. قاضی که در لیگ شانزدهم در تیم نفت تهران توپ می زد، فصل را در نهایت با ۱۲ گل به پایان رساند و عنوان آقای گلی را به مهدی طارمی سپرد. جالبتر اینکه تیم نفت هم تا این مقطع از فصل در رده سوم جدول بود؛ ولی در پایان مقامی بهتر از نهمی بدست نیاورد.

 

حال باید دید آیا این مهاجم ۳۳ ساله در ادامه ی لیگ، روند گلزنی های خود را ادامه می دهد یا اینکه مثل فصل قبل، پس از گذراندن دوره ی طوفانی خود، به یکباره افت خواهد کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو