زمان انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ -

پیروزی پرگل تیم ملی اسپانیا مقابل کاستاریکا

تیم ملی اسپانیا در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 5-0 کاستاریکا را شکست بدهد.

سرای نور؛شاگردان خولن لوپتگی که در مالاگا از کاستاریکا پذیرایی می کردند، با ارائه نمایشی برتر، توانستند به یک پیروزی پرگل برسند.

تنها ۶ دقیقه از بازی سپری شده بود که پاس در عرض داوید سیلوا روی تیر دوم به یوردی آلبا رسید و او هم با یک ضربه دقیق، حساب کار را ۱-۰ کرد.

برتری لا روخا ادامه داشت تا اینکه این تیم در دقیقه ۲۳ به گل دوم رسید. اشتباه دروازه بان کاستاریکا در مهار ارسال کارواخال، یک موقعیت عالی را نصیب موراتا کرد و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

این نتیجه تا دقیقه ۵۱ پا برجا بود تا اینکه باز هم روی آشفتگی خط دفاعی کاستاریکا، اسپانیا صاحب موقعیت شد و این بار داوید سیلوا موفق شد با یک ضربه حساب شده، گل سوم را به نام خود ثبت کند.

چهار دقیقه بعد، داوید سیلوا گل دوم خود و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. او که از سمت راست نفوذ کرده بود، بعد از عبور از بازیکن حریف، وارد محوطه جریمه شد و شوت محکمش با از عبور از بین پاهای مدافع کاستاریکا، وارد دروازه شد.

در نهایت جشنواره گل اسپانیایی در دقیقه ۷۳ تکمیل شد. آندرس اینیستا که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک شوت تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد. در دقایق پایانی هم حملات اسپانیا ادامه داشت اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان ۵ گل به پایان رسید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو