زمان انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ -

صعود مقتدرانه میلان در لیگ اروپا

میلان با پیروزی 5-1 مقابل آستریا وین، به مرحله بعد رقابت های لیگ اروپا صعود کرد.

سرای نور؛شاگردان وینچنزو مونتلا در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با کسب یک پیروزی پرگل، در فاصله یک شب پایان دیدارهای مرحله گروهی، صعودشان به عنوان تیم اول را قطعی کردند.

 

بازی با برتری میلان آغاز شد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی کاملا ابتکار عمل را در دست داشتند؛ اما موقعیت های چندانی روی دروازه آستریا وین ایجاد نشد.

برتری میلانی ها ادامه داشت و در دقیقه ۲۱، بورینی یک موقعیت بسیار خوب برای آندره سیلوا ایجاد کرد؛ اما این بازیکن نتوانست از آن استفاده کند.

یک دقیقه بعد، این آستریا وین بود که روی اولین موقعیت جدی اش به گل رسید. روی پاس هولزهایسر بود که مونشاین با دوناروما تک به تک شد و بعد از پشت سر گذاشتن او، توانست دروازه را باز کند و در این بین تلاش لئوناردو بونوچی هم فایده ای نداشت و توپ از بین پاهای او وارد دروازه شد.

میلانی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و تنها ۶ دقیقه به گل تساوی رسیدند. روی ارسال بورینی از سمت راست، توپ با دخالت سیلوا به رودریگز رسید و او هم با یک شوت دقیق، کار را تمام کرد.

فشار حملات میلان بعد از این گل ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه ۳۶ به گل دوم رسید. روی یک ضربه آزاد بود که آندره سیلوا ضربه رودریگز را قطع کرد و توانست گل دوم را به نام خود کند.

میلانی ها بعد از این گل هم به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه ۴۲، به گل سوم رسیدند. در حالی که توپ در حال خروج از خط عرضی زمین بود، بورینی توانست یک ارسال خوب را راهی  دهانه دروازه آستریا وین کند. سپس کوترونه با ضربه سر، اختلاف را به دو گل افزایش داد. در دقایق پایانی این نیمه اتفاق خاصی رخ نداد و میلانی ها با برتری ۳-۱ به رختکن رفتند.

نیمه دوم را هم میلانی ها بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی دو موقعیت بسیار خوب داشتند اما بونوچی و آندره سیلوا نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند.

برتری این تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه ۷۰ به گل چهارم رسیدند. آندره سیلوا که روی پاس چالهان اوغلو صاحب موقعیت شده بود، با یک چرخش خوب و ضربه ای دقیق، حساب کار را ۴-۱ کرد.

میلانی ها بعد از این گل هم به حملات شان ادامه دادند و در وقت های تلف شده به گل پنجم رسیدند. روی یک حرکت خوب تیمی، کوترونه روی پاس آنتونلی صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن دروازه حریف، دروازه را برای پنجمین بار باز کرد تا میلان ۵-۱ به پیروزی برسد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو