زمان انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ -

فاش شدن راز غیبت عجیب کاپیتان منچستریونایتد

مایکل کریک، کاپیتان منچستریونایتد، فاش کرد که بعد از دیدار مقابل برتون آلبیون در جام اتحادیه در ماه سپتامبر، متوجه فعالیت نامنظم قلبش شده و اکنون مشغول درمان آن است.

سرای نور؛آن دیدار که با پیروزی ۴-۱ منچستریونایتد به پایان رسید، تنها بازی کریک برای شیاطین سرخ در این فصل است. او پیش از آن به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ماهیچه پشت ساق پا دچار آسیب دیدگی بود.

ماه گذشته رسانه ها از ابتلای این هافبک باتجربه به یک بیماری مرموز نوشتند و او اکنون با انتشار پیامی در صفحه توئیترش،  در مورد دلیل واقعی غیبتش نوشت.

” تنها می خواهم شرایطم را روشن کنم، زیرا چندین نفر از من پرسیدند که آیا شرایط خوبی دارم و چرا در چند ماه اخیر بازی نکرده ام.

بعد از احساس عجیبی که در نیمه دوم دیدار مقابل برتون در سپتامبر داشتم، تحت یک سری آزمایش قرار گرفتم. مشخص شد که آن احساس به دلیل ضربان نامنظم قلب بود که به دقت مورد بررسی قرار گرفت و من یک دوره درمانی را پشت سر گذاشتم.

من تمرینات مداومی را که به دقت زیر نظر گرفته می شد، پشت سر گذاشتم و حالا شرایط خوبی دارم. مایلم به همه اطمینان بدهم که سالم هستم و به تمرینات تیم برگشته ام و به زودی می توانم برای تیم بازی کنم. از همه به خاطر حمایت شان متشکرم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو