زمان انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ -

شجاعیان، چهره ویژه استقلال- گسترش فولاد

داریوش شجاعیان امروز در ترکیب استقلال مقابل تیمی به میدان می رود که از آن به فوتبال ایران معرفی شد و خاطرات زیادی دارد.

سرای نور؛ ۳سال قبل در حالی که هیچ کس انتظار نداشت تیمی مثل گسترش فولاد ستاره ای را به فوتبال ایران معرفی کند، فراز کمالوند سرمربی وقت این تیم بازیکنی را جذب کرد و به بازی گرفت که توجهات را به خود جلب کرد. داریوش شجاعیان بازیکنی که از بهمن شیراز به گسترش فولاد آمد و با تکنیک ناب خودش چشم ها را خیره کرد.

شجاعیان با نمایش های فوق العاده در ترکیب گسترش فولاد مشتری های زیادی پیدا کرد و خیلی زود هم به تیم ملی رسید. او با وجود داشتن پیشنهادهای مختلف اما با مخالفت مسئولان گسترش فولاد دو سال کامل در این تیم بازی کرد که به واسطه این دو سال خاطرات زیادی از حضور در گسترش فولاد دارد.

شجاعیان حالا یکی از ستاره های تیم استقلال محسوب می شود و قرعه اینطور برداشته شده که در هفته سیزدهم لیگ برتر با پیراهن آبی های پایتخت مقابل تیمی قرار بگیرد که از آن به فوتبال ایران معرفی شد.

اگر حالا بسیاری از هم تیمی های شجاعیان و همچنین فراز کمالوند، معرف او از گسترش فولاد رفته اند، اما بی تردید چهره ویژه دیدار امروز استقلال با آبی های تبریزی شجاعیان خواهد بود. با توجه به حرف و حدیث هایی که درباره بازگشت شجاعیان به گسترش فولاد هم به خاطر پرداخت نشدن مبلغ رضایتنامه او توسط استقلال پیش آمده نیز این مسابقه حساسیت زیادی برای هافبک استقلال دارد.

شجاعیان برای بازی امروز مقابل گسترش فولاد انگیزه زیادی دارد تا بار دیگری توانایی های فنی اش را به رخ بکشد و البته مهره ای تاثیرگذار برای تیمش باشد.  او بعد از یک جلسه محرومیت ناشی از دربی پایتخت حالا به ترکیب برخواهد گشت تا در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی روز خوبی را برای هوادارانی که از پای گیرنده های خود بازی را نظاره گر هستند، رقم بزند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو