زمان انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ -

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور :

قدم های اول بسیــج برای تـمدن سازی جـهانی با قدرت برداشته شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور گفت بسیج در حال تمدن سازی جهانی است و قدم های اول را نیز  با قدرت  برداشته است.

به گزارش خبرنگار سرای نور ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در همایش شکوه مقاومت ضمن تبریک ۵آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین  به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ و پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر و تکفیر و نیز تسلیت ایام شهادت حضرت محسن و امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: شجره طیبه بسیج پیروزی بزرگی در جهان  کسب کرد و بار دیگر توصیف قدرت در جهان را به چالش کشاند.
وی افزود: انقلاب اسلامی با کنار زدن بیگانه، ضلع سومی از قدرت را  بوجود اورد و شعار نه شرقی ، نه غربی ، جمهوری اسلامی را بر زبانها جاری ساخت و قدرتش را در ۸ سال دفاع مقدس به رخ دشمنان کشید و به جهانیان  ثابت کرد نه نیاز به غرب و نه نیاز به شرق دارد بلکه با تکیه بر باورهای خود، اتکا به  قدرت داخلی و  پشتیبانی مردم  می تواند دنیا را رهبری و با خود همراه کند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور تصریح کرد: پیروزی نیروهای مقاومت به آنهایی که  تصور می کردند  جنگ جهانی سوم  در سوریه رخ خواهد داد، ثابت کرد که  چگونه سردار سرافراز شجاع و دلیر ایران ، با دیپلماسی جهادی و میدانی توانست هر دو جنبه  دیپلماسی جهاد در عرصه را  حفظ و  پیروزی را از آن  شیعیان و مسلمانان واقعی کند.
وی در ادامه گفت : وزیرخارجه سابق آمریکا و وزیرجنگ اسرائیل ، جنگ سوریه را جنگ جهانی سوم برشمردند و  با تدارکات و تجهیزات فراوان ، اعتراف کردند که  برچیدن داعش به ۳۰ سال زمان نیاز دارد  اما همه ما و جهانیان دیدیم که  چگونه در ۶ سال بساط این گروهک تروریستی از کره خاکی برچیده شد.

حجت الاسلام حسینیان با اشاره به  قدرت  بسیج ، خاطرنشان کرد: در شرایطی قدرت بسیج را به رخ  دشمنان خارجی کشیدیم که آنان این قدرت را زیرسوال برده و ثمرات آن را نادیده گرفته بودند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور افزود :بسیاری از دشمنان اسلام تلاش کردند، بسیج در دنیا تسرّی پیدا نکند اما اکنون شاهد نیروهای مردمی در تمام بلاد اسلامی از جمله پاکستان، افغانستان ، یمن و عراق هستیم.

وی گفت: اگر درشرایط عادی می خواستیم  بسیج مردمی را در دنیا گسترش دهیم  شاید ده ها سال طول می کشید که در باور مردم بماند  اما به  سبب اراده خداوند، دشمنان خود سبب شدند  که بسیج را در سطح جهانی بسط ، گسترش و سازمان دهیم .
حجت الاسلام حسینیان در ادامه  افزود : اکنون بسیج در حال تمدن سازی جهانی است و قدم های اول را نیز  با قدرت  برداشته است و آرزوی امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین جهان اکنون تحقق پیدا کرد.
این مسئول خاطرنشان کرد : به نوشته یکی از روزنامه های خارجی،ایران در سال ۲۰۱۶ هفتمین قدرت برتر دنیا و در زمره  هشت قدرت برتر جهان شناخته شد که این افتخار را بسیج با تکیه بر درون ، پشتیبانی مردم و به برکت حضور بسیجیان مقتدر کسب کرده است .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور همچنین  با اشاره به حضور همه جانبه بسیج در عرصه های گوناگون گفت : بسیج اکنون دیگر مرز نمی شناسد و هر کجا انقلاب به خطر افتد و  یا  ظلم و ظالمی در میان باشد ، بسیج با تکیه بر قدرت عظیم مردمی و داخلی در آنجا حضور خواهد یافت .
وی در پایان با اشاره به حضور خوب و موفق بسیجیان در جایگاه های مختلف سیاسی،اقتصادی، اجتماعی، بر توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پررنگ بسیجیان در عرصه های علمی و کسب جایگاه های برتر دنیا تاکید کرد .

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو