زمان انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ -

گتوزو: میلان ببازد تمرینات مراسم عزاداری خواهد بود!

گنارو گتوزو، سرمربی جدید میلان از اهداف بزرگ خود روی نیمکت روسونری سخن گفت.

سرای نور؛گتوزو در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود بعد از پذیرش هدایت روسونری صحبت هایی کرد که قطعا برای هواداران میلان شیرین خواهد بود.

گتوزو گفت: “امروز یک روز مهم بوده و مسئولیتی بزرگ برای ماست. هدایت میلان کار سختی است، این تیم دارای بازیکنانی با ملیت های مختلفی است که به طور متوسط ​​۲۱ سال سن دارند. آنها از زمان به خوبی استفاده نمی کنند اما برای موفقیت همه چیز مهیاست.

از نظر من میلان می تواند نتایج خوبی بگیرد. ما قرار است با دفاع ۳ نفره بازی کنیم و من علیرغم تفاوت با مونتلا، رابطه خوبی با او داشته ام. احساس فعلی من مثل دوران بازیگری ام است و وقتی که به میلان می آیم انگار در بهشت ​​هستم.

علاقمندم تمرینات هرچه سریع تر آغاز شود تا ما نواقض موجود را رفع کنیم. باید بازیکنان میلان بدانند که تفاوت زیادی بین بردن و باختن وجود دارد و هنگام باخت، جلسات تمرین همانند مراسم تدفین خواهد بود.

من عاشق کارم هستم و این کار را با شور و شوق انجام می دهم. مربیگری باشگاهی میلان یک امتیاز بزرگ برای هر کسی است. ما به یک روح جنگجو نیاز داریم، هرچند که این موضوع به تنهایی کافی نخواهد بود زیرا ما به کیفیت نیز نیاز داریم.

بونوچی کاپیتان میلان باقی خواهد ماند و ما نباید فراموش کنیم که باید برای پیراهن ارزشمند میلان مبارزه کنیم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو