زمان انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ -

مورینیو: تا سال ۲۰۲۰ تمام جام‌ها را کسب خواهیم کرد

به نظر می‌رسد که ژوزه مورینیو، برنامه ای درازمدت برای حضورش در یونایتد دارد.

سرای نور؛

شاگردان مورینیو در حال حاضر در رده دوم جدول قرار گرفته اند و ۱۵ امتیاز با سیتی فاصله دارند. شیاطین سرخ شب گذشته ۲-۰ مقابل تاتنهام شکست خوردند؛ ولی مورینیو در کنفرانس خبری پس از بازی، مدعی شد که آنها تا سال ۲۰۲۰، تمام جام‌ها را کسب خواهند کرد.

آقای خاص گفت:” مطمئنا در آینده بهتر از حالا خواهیم بود. تا سال ۲۰۲۰، برای تمام جام‌هایی که حالا نیز برایشان می‌جنگیم، خواهیم جنگید؛ ولی با سلاح‌هایی متفاوت. تا آن موقع برای تمام جام‌ها مدعی خواهیم بود، این سطحی است که می‌خواهیم به آن برسیم.”

مورینیو هنوز در هتل لوری زندگی می‌کند و زندگی در هتل را به اقامت در خانه ترجیح داده است. او ادامه داد: مردم از صمیمیت پشت پرده خبر ندارند. به نظرم من آدم شوخی هستم. شاید گاهی هم شوخی های بی مزه یا احمقانه انجام دهم. از کنفرانس‌های مطبوعاتی خوشم نمی‌آید؛ ولی در زمین فوتبال کاملا متمرکز هستم. مصاحبه های قبل و بعد از بازی، همچنان بخشی از این فشار هستند و شاید گاهی مردم در این رابطه دچار اشتباه می‌شوند. پاپاراتزی ها پشت در هتل لوری می‌خوابند، وقتی صبح‌ها خواب هستم هم من را می‌بینند، وقتی که با خستگی به هتل برمی‌گردم هم من را می‌بینند. آنها ۲۴ ساعت روز آنجا هستند؛ ولی نمی‌توانند یک عکس خوب بگیرند.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو