زمان انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ -

مورینیو: شرایط بازی مناسب سانچس نبود

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد پس از شکست مقابل تاتنهام، مدعی شد که این دیدار، مناسب الکسیس سانچس نبود.

سرای نور؛

یونایتد با گل ثانیه ۱۱ اریکسن از حریف عقب افتاد و سپس با گل به خودی فیل جونز کار تمام شد تا آنها در ومبلی ۲-۰ شکست بخورند. سانچس برای اولین بار در ترکیب اصلی یونایتد قرار داشت و نتوانست نمایش خوبی داشته باشد. با این حال مورینیو مدعی شد که این دیدار، دیدار سانچس نبود.

او گفت:” سانچس سخت تلاش کرد؛ ولی بازی تغییرات بسیاری داشت. در نیمه دوم، سعی کردم پست او را تغییر دهم تا نزدیک تر به لوکاکو باشد؛ ولی در آنجا او احساس کرد باید خیلی عقب بیاید تا توپ بگیرد. ولی او تمام تلاشش را کرد، نمایش خوبی داشت و این حس خوبی برای من است که می‌بینم بازیکنانم با چنین روحیه ای در زمین ظاهر می‌شوند.”

مورینیو درباره اختلاف ۱۵ امتیازی با سیتی و شرایط تیمش گفت:” ما باختیم. همیشه گفته ام که وقتی با اختلاف و فاصله ای قاطع صدرنشین هستید، آرامش خاصی خواهید داشت. چندین بار این را تجربه کرده ام. دیگر فشاری حس نمی‌کنید. شما می‌دانید که رقبایتان بلاخره امتیاز از دست خواهند داد و شما کاملا همه چیز را تحت کنترل دارید. بله لیگ برتر برای ما در دیدار نهایی با واتفورد به پایان می‌رسد؛ ولی می‌دانیم که فاصله با صدرنشین دیگر قابل توجه است، حتی پیش از این بازی.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو