زمان انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ -

مورینیو: هیچ مشکلی با پوگبا ندارم

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد ادعا کرد هیچ مشکلی با پل پوگبا ندارد.

سرای نور؛

برخی کارشناسان معتقدند مورینیو قادر به استفاده به بهترین نحو از پوگبا نیست که این نظریه باعث عصبانیت سرمربی یونایتد شده است.

دیدار با نیوکاسل: “اگر از من در مورد سقوط آنها سوال کنید پاسخ من منفی است، زیرا نیوکاسل تیمی باکیفیت است که در بازار نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است. سلیمانی و کندی ۲ بازیکن خوبی هستند که من آنها را می شناسم و باعث بهبود کیفیت نیوکاسل شده اند.”

اوضاع بازیکنان: “شرایط ترکیب مساعد بوده و تیم در شرایط خوبی قرار دارد؛ اما به جز فلینی، اریک بایی و بلیند نیز قادر به بازی کردن نیستند.”

شرایط زلاتان: “او ۲ روز است که به تمرینات گروهی منچستر بازگشته و در کنار دیگر بازیکنان در تمرین شرکت می کند و شرایط او رو به بهبود است.”

اختلاف با پوگبا: “مطالبی در هفته های اخیر خوانده ام که باعث خنده من شده و اگرچه من انگلیسی نیستم؛ اما منظور شما از باکس تو باکس را متوجه می شوم.

مشکلی بین من و پوگبا نیست و من نمی توانم هافبک با پتانسل بالاتر از او پیدا کنم. پست پوگبا در نهایت بسته به شرایط تاکتیکی است؛ اما در نهایت او یک هافبک است و با توجه به اینکه در دنیای گزینه های مختلف زندگی می کنیم، مردم ممکن است گاهی اشتباه کنند. رفتار پوگبا این هفته با هفته های قبل فرقی نداشته و او مانند همیشه حرفه ای تمرین می کند، پس من کوچک ترین مشکلی با او نداشته ام.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو