زمان انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ -

نیازمند: در تمرینات پنالتی ها را مهار می کردم

گلر پیکانی ها می گوید در هفته گذشته و در تمرینات این تیم به خوبی از پس پنالتی ها برمی آمد، اما در این بازی تنها جهت ضربه بازیکن حریف را درست تشخیص داد.

سرای نور؛

پیام نیازمند، دروازه‌بان جوان خودروسازان پس از پایان دیدار تیم های پیکان و سیاه جامگان درباره بازی گفت: خداراشکر که توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم. تیم ما در هفته های اخیر تحت فشار بود و از خداوند ممنونم که امروز توانستیم به پیروزی برسیم. بعد از ۱۰ نفره شدن شرایط سختی داشتیم؛ اما در نهایت توانستیم از گل مان حفاظت کنیم و به عنوان تیم پیروز از زمین بیرون بیاییم.

او ادامه داد: پس از ۱۰ نفره شدن تمام بازیکنان تلاش خود را مضاعف کردند تا بتوانیم از گل مان دفاع کنیم. دوندگی ها بیشتر شد تا جای خالی بازیکن اخراجی حس نشود و به همین دلیل ۳۰ دقیقه سخت را در بازی داشتیم.

او درباره پنالتی حریف گفت: اتفاقا در هفته اخیر هر بار تمرین پنالتی می کردیم من خوب عمل می کردم و اغلب موفق بودم؛ اما در بازی نتوانستم در برابر پنالتی حریف موفق باشم. البته من درست تشخیص دادم؛ اما آقای علی عسگری ضربه خود را به خوبی زدند.

نیازمند در ادامه درباره امیدواری دعوت شدن به تیم ملی گفت: من هم مثل تمام دروازه بان های دیگر امیدوارم تا بتوانم به تیم ملی برسم. حضور در تیم ملی همیشه برای بازیکنان جوان یک انگیزه بزرگ است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو