زمان انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ -

شیعی: حرف های علی کریمی از سر دلسوزی است

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص شرایط این تیم و مسائلی پیرامون فدراسیون فوتبال اظهار نظر کرد.

سرای نور؛

محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان پس از پیروزی این تیم مقابل سیاه جامگان گفت: خیلی وقت بود که منتظر چنین بردی بودیم. تیم ما بازی های خوبی می کرد اما بدشانسی یا ناهماهنگی باعث می شد نتیجه نگیریم. تیم به یک آرامش نیاز داشت و امروز با این برد بچه ها راهمان را هموارتر کردند و امیدواریم در ادامه هم نتایج خوبی بگیریم.

او درباره روند دیدار مقابل سیاه جامگان گفت: فکر می کنم تیم سیاه جامگان نیمه اول بهتر از ما بود و موقعیت های بسیار خوبی داشتند. تبریک می گویم به تیم سیاه جامگان چون اصلا شبیه یک تیم انتهای جدولی نیستند و بسیار خوب بازی کردند اما بچه های تیم ما در نیمه دوم نبض بازی را در اختیار گرفتند. پس از اخراج بازیکن ما دوباره سیاه جامگان تیم برتر میدان شد و فکر می کنم در مجموع شانس هم امروز با ما یار بود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص انتقادات اخیر علی کریمی از مسئولان فدراسیون اظهار داشت: علی کریمی بزرگ فوتبال ماست و صحبت هایش را باید بشنویم. تا به حال من در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون نبودم که روند بررسی اظهارات کریمی را بدانم. اگر بحث شخصی مطرح شود باید جای دیگری بررسی شود اما اگر مسائل فوتبالی باشد باید در هیئت رئیسه درباره آن صحبت شود و توسط صاحب نظران مورد بررسی قرار گیرد. در جلسات هیئت رئیسه هنوز به این بحث ها نرسیدیم. من فکر می کنم این حرف ها از روی دلسوزی است؛ اما باید شان فدراسیون هم حفظ شود.

شیعی درباره معضلات میزبانی تیم های ایرانی از عربستانی ها افزود: این موضوع در دستور کار هیئت رئیسه فدراسیون است که در جلسات آتی بررسی شود.

او در خصوص ممنوع التصویری مهدی تاج گفت: من بعید می دانم چنین چیزی صحت داشته باشد. آقای تاج یک شخصیت مملکتی است و حضور او در فوتبال غنیمت است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون در مورد قرارداد کی روش گفت: درباره قرارداد کی روش از آقای تاج سوال کنید.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو