زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ -

والورده: الان زمان فکر کردن به سه گانه نیست

بارسلونا فردا در نوکمپ و از هفته 23 لالیگا میزبان ختافه است.

سرای نور؛بارسا با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو، حاشیه امنیت مناسبی در صدر جدول دارد و فردا به چیزی جز کسب سه امتیاز خانگی فکر نمی کند.

 

 

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« دیدار برابر ختافه، همواره دشواری های خاص خود را داشته است. بازی رفت تا آستانه شکست پیش رفتیم و برای جبران گلی که خورده بودیم، سختی زیادی کشیدیم(برتری ۱-۲ بارسا).

ختافه برای سهمیه لیگ اروپا می جنگد و در بیرون خانه، گل های اندکی دریافت کرده است. این بازی می تواند برای ما مثل یک تله باشد. پنجشنبه شب با والنسیا بازی سنگینی داشتیم و به فاصله کمی حالا باید با ختافه بازی کنیم. در مقطعی از فصل به سر می بریم که همه بازی ها تعیین کننده هستند و می دانم که فردا کار دشواری خواهیم داشت.»

 

وضعیت دمبله:« بازگشت دمبله به میادین بستگی به روند پیشرفت و تمرینات او دارد. او دوبار مصدوم شده و باید مراقبش باشیم. با این وجود فکر می کنم بازی فردا فرصت خوبی برای حضور دمبله باشد.»

 

 

 

 

مصدومیت پیکه و فرمالن:« فرمالن فاز نهایی بهبودی خود را پشت سر می گذارد و هفته بعد می تواند به تیم ملحق شود.

در مورد پیکه باید بگویم که در بازی با اسپانیول مصدوم شد و در مستایا با ریسک زیادی بازی کرد. بازی تعیین کننده ای بود و روی پیکه ریسک کردیم. ببینیم فردا چه پیش می آید. در مورد جانشین احتمالی او نمی توانم از الان چیزی بگویم. مینا، بوسکتس، دینیه، سمدوو…. گزینه های مدنظر هستند.»

 

سوارز:« برای ما او بهترین شماره ۹ دنیاست. امیدوارم سال ها همینجا بماند و به ما کمک کند. همه بازیکنان بارسا بهترین هستند.»

 

فتح سه گانه:« هواداران می توانند به خاطر خیلی چیزها از جمله همین سه گانه هیجان زده باشند و رویاپردازی کنند ولی ما هنوز هیچ جامی را فتح نکرده ایم.

وقتی جامی را فتح نکرده اید، به دنبال اولی هستید و پس از فتح اولی، به دنبال دومی و همینطور تا به آخر. فعلا فقط به فینال کوپا دل ری رسیده ایم. برای کسب هر سه جام شانس داریم و ممکن است به همه برسیم و شاید در این راه ناکام بمانیم. الان زمان درستی برای فکر کردن به این موضوع نیست.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو