زمان انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ -

رئال کهکشانی ۲۰۱۸ چگونه ساخته می شود؟

رئال مادرید پس از نتایج ضعیفی که تا به اینجا فصل کسب کرده، مطمئنا تابستان پرخرجی را پیش رو خواهد داشت.

سرای نور؛نشریات نزدیک به باشگاه رئال مادرید مدعی شدند که باشگاه قصد دارد بودجه ای ۶۰۰ میلیون یورویی برای تابستان در نظر بگیرد و فروش بازیکنانی مثل بنزما، رونالدو و ناواس به تامین بودجه این پروژه کمک خواهد کرد. در زیر گزینه های سپیدپوشان را برای تابستان بررسی کرده ایم:

داوید دخیا : ۱۳۰ میلیون یورو

گلر منچستریونایتد شاید قدیمی ترین هدف رئال در حال حاضر باشد. او در سال ۲۰۱۵ کارهای انتقالش به مادرید را نهایی کرده بود؛ ولی به خاطر ارسال دیرهنگام مدارک این انتقال منتفی شد.

دخیا درباره تمدید قراردادش گفته بود:” فکر نمی‌کنم حالا زمان مناسبی برای صحبت درباره آینده باشد، زمان صحبت راجع به تمدید قرارداد نیست. حضور به عنوان بازیکن در این تیم بسیار ویژه است بنابراین وقتی این پیراهن را می‌پوشید و در یک بازی خارج از خانه شرکت می‌کنید، احساس غرور می‌کنید.”

تیبو کورتوا: ۱۰۰ میلیون یورو

در صورتی که مشکلی برای جذب دخیا در تابستان پیش رو باشد، گلر فعلی چلسی می‌تواند گزینه مناسبی به جای او باشد. دروازه بان سابق اتلتیکو، اخیرا اعلام کرده که قصد دارد به اسپانیا بازگردد.

او گفته:” بله، قلب من در مادرید است. منطقی و قابل فهم است. اگر رئال من را بخواهد، باید با چلسی تماس بگیرد. باید ببینیم چه خواهد شد؛ ولی آنها چنین کاری را تا به حال انجام نداده اند. چیزی که قطعی است این است که روزی بلاخره به مادرید برمی‌گردم.

توبی آلدرویرلد: ۳۰ میلیون یورو

بازیکن دیگری که شانس خوبی برای پیوستن به رئال مادرید دارد، توبی آلدرویرلد، مدافع سابق اتلتیکو و مدافع فعلی تاتنهام است که با توجه به قرارداد فعلی اش، از شانس بالایی برای پیوستن به رئال برخوردار است. در صورتی که تمدیدی انجام نشود، بند فسخ ۳۰ میلیونی او در دسترس رئال خواهد بود.

پوچتینو اخیرا در این رابطه گفته بود:” توبی هنوز دو سال و نیم دیگر قرارداد دارد. مسی ۶ ماه قرارداد داشت، مسی! ببینید چه شد! باشگاه تلاشش را برای تمدید انجام خواهد داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو