زمان انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ -

انتظار شورای شهر از هواداران سپاهان و ذوب آهن

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به حساس ترین مقطع فصل جاری رقابتهای فوتبال رسیده ایم و همه ما می دانیم که دو تیم بزرگ اصفهان چه روزهای حساسی را پیش رو دارند.

سرای نور؛علیرضا نصر اصفهانی اظهار داشت: همه مطلعیم در شرایطی که مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند وجود ورزش قهرمانی و تیمهای بزرگ سپاهان و ذوب آهن و ظرفیتهایی که این دو تیم در بعد شادی آفرینی و غرور شهروندی و اجتماعی ایجاد می کنند، چقدر برای عبور ما از این مشکلات و فشارها موثر هستند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در فصل جاری از رقابتهای لیگ برتر دو تیم بزرگ اصفهان روزهای پر فرازو نشیب را طی کردند و اکنون سپاهان و ذوب آهن با شرایطی کاملاً متفاوت چشم به روزهای پایانی فصل دوخته اند. ذوب آهن که در لیگ و آسیا جایگاه مناسبی را دارد و بر ما مسوولین و همه شهروندان است تا با حمایت همه جانبه  بتوانیم در پایان فصل موفقیتهای بزرگ را براى این تیم جشن بگیریم. حضور در جایگاه دوم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ماموریت حساس حمایت همه جانبه را روی دوش ما و شهروندان قرار می دهد که امیدواریم با این حمایت و همراهی بتوانیم شاهد تثبیت جایگاه ذوب آهن در لیگ و صعود این تیم به مراحل بالاتر مسابقات آسیایی باشیم.

وی ادامه داد: سپاهان دیگر تیم بسیار محبوب دیار نصف جهان اما این روزها درصدد فراموش کردن روزهای نه چندان شیرین این فصل است. طلایی پوشان اصفهان باید از پس ماموریت عبور از نتایج تلخ اخیر بر ایند و انشاالله فصل را با آبرومندی به اتمام برسانند. نباید این نکته را فراموش کرد که سپاهان حتی در مقطعی که نتایج خوبی نمی گرفت از حمایت همه جانبه هواداران پرشور و مردم اصفهان بهره مند بود که  این موضوع نکته بسیار ارزشمندی را در مورد تعلق خاطر یکایک شهروندان به نام بزرگ اصفهان و تیمهای این شهر به ما یادآور می شود.

نصر اصفهانی در پایان اظهار داشت: همانطور که تاکید کردم در طی ۷۰ روز آینده بر همه ماست که حمایتی ویژه و متناسب  همراه با مطالبه  از دو باشگاه اصفهانی داشته باشیم و بتوانیم در سایه این حمایت موفقیتها و توفیقاتى را در این فصل به تماشا بنشینیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو