زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

ادامه روند بسیار ضعیف موراتا در چلسی

آلوارو موراتا، مهاجم چلسی به عملکرد ضعیفش در این تیم همچنان ادامه می‌دهد.

سراي نور؛

ستاره اسپانیایی در تابستان از رئال مادرید به چلسی پیوست و در ابتدای حضورش در این تیم، نمایش‌های بسیار درخشانی داشت؛ ولی رفته رفته دچار افت شد و حالا ۱۰ بازی پیاپی است که موفق به گلزنی برای تیمش نشده است.

او روز گذشته برای چلسی مقابل منچستریونایتد، دیگر مشتری اش در تابستان به میدان رفت. چلسی و یونایتد رقابت سختی برای جذب موراتا داشتند؛ ولی در نهایت، لوکاکو راهی یونایتد شد تا چلسی تنها مشتری پر و پا قرص موراتا باشد. مهاجم اسپانیایی در لیگ برتر دچار مشکل شده و پس از مصدومیتش، جایگاهش در ترکیب تیم را از دست داده و در ۱۰ بازی اخیری که به میدان رفته موفق به گلزنی نشده است.

روز گذشته نیز یکی دیگر از آن روزهایی بود که موراتا نتوانست آنطور که باید بدرخشد. او در دقیقه ۵ یک شوت به تیرک دروازه یونایتد زد؛ ولی تا پایان بازی نتوانست کار خاصی انجام دهد.

از آخرین باری که او موفق شده برای تیمش گل بزند، ۵۷۵ دقیقه می‌گذرد و آخرین گل او به دیدار مقابل برایتون در ماه دسامبر سال گذشته میلادی بازمی‌گردد. البته او تجربه شرایط مشابه را داشته و توانسته سربلند از این وضعیت خارج شود. در فصل ۱۶-۲۰۱۵، او در ۲۰ بازی پیاپی برای یووه موفق به گلزنی نشد. در حال حاضر نیز او در ۳۵ دیداری که به میدان رفته، ۱۲ گل به ثمر رسانده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو