زمان انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ -

مقاومت برای رد حکم یک مدیرکل در مازندران

استاندار مازندران: حکم فرزانه را قبول ندارم

استاندار مازندران همچنان نسبت به انتصاب مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری در استان مازندران مقاومت نشان داده و اعلام کرده است که حکم فرزانه برای مدیرکل میراث فرهنگی را قبول ندارد.

به گزارش بلاغ، مدتی است که بحث انتخاب مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران به شدت داغ هست.

مسئولان میراث فرهنگی کشور سیف‌الله فرزانه مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان مازندران و عضو شورای شهر محمودآباد را به عنوان مدیرکل جدید میراث استان دوباره به مازندران معرفی کردند.

این موضوع با واکنش جدی در استان مازندران مواجه شده است و محمد اسلامی استاندار مازندران با وجود گذشت حدود یک ماه از فعالیت سیف‌الله فرزانه در مصاحبه آخری که با یکی از رسانه‌ها داشت اعلام کرد که این حکم را قبول نداشته و اعلام کرد که از نظر من این حکم درست نیست و بنده این حکم را قبول ندارم.

به گزارش بلاغ، سازمان میراث فرهنگی همیشه در استان از داشتن مدیرکل مناسب محروم بوده است، کم توجهی و نداشتن مدیر چابک یکی از دغدغه‌های جدی این سازمان بوده است.

حدود ۱۶ سالی است که پست‌های مدیریتی این سازمان در استان مازندران دست به دست می‌شود و هر بار با تودیع مدیرکل قبلی مدیر قبلی‌تر جایگزین می‌شود.

در حال حاضر استاندار مازندران تلاش دارد که سیطره فرزانه و بزرگ‌نیا را در این سازمان به اتمام برساند و مدیری غیر از این دو نفر را جایگزین کند.

دلاور بزرگ‌نیا به خوبی متوجه عدم رضایت‌مندی اسلامی از عملکردش شد و پیش از معرفی گزینه جدید از سوی استاندار مازندران نسبت به ترک استان اقدام کرد، اما سیف‌الله فرزانه با وجود بازنشستگی و فعالیت در شورا و مخالفت اسلامی با حضورش در استان در حال حاضر مقاومت کرده و منتظر نرمش اسلامی نسبت به حکم صادر شده است، اینکه آیا استاندار موفق می‌شود که این حکم را در استان ابطال کند یا خیر موضوعی است که باید در روزهای آینده منتظر آن بود.

 

منبع:بلاغ

تاریخ انتشار : يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۶
زمان انتشار: ۱۱ مرداد, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو