زمان انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ -

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت اعلام کرد

اختصاص ۱۰٫۵ میلیارد تومان برای تکمیل تعریض محور نور – چمستان – آمل

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت گفت: با پیگیری 10 میلیارد و 500 هزار تومان برای تکمیل تعریض محور نور، چمستان، آمل در لاین جنوبی از آلشرود تا آمل اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار سرای نور،جلسه شورای اداری شهرستان نور با حضور مسئولان و نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت در سالن اجتماعات فرمانداری نور برگزار شد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر خدمتگزاری برای مردم اظهارکرد: مدیران و مسئولان فرصتی که برای خدمتگزاری در اختیار دارند از آن برای عمران و آبادانی و خدمت به مردم بهره ببرند.

 

 

علی اسماعیلی گفت : در شهرستان نور از نظر زیرساختی در حوزه شهری و روستایی کارها در حال انجام است و مجموعه افکار و اندیشه‌ها در شهرستان جهت خدمت رسانی است و این زمانی حاصل می‌شود که هم افزایی وجود داشته باشد و مجموعه شهرستان با وحدت و همدلی فضای شهرستان را به سمت توسعه پیش می‌برند و نباید این فرصت را از دست بدهیم.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی تصریح کرد: ما در بخش اقتصادی کشور دچار مشکل هستیم و در این شرایط اگر نمی‌توانیم مشکل مردم را حل کنیم باید حداقل با اکرام و احترام با مردم و ارباب رجوع برخورد کنیم.

این مسئول با اشاره به پیگیری و اختصاص ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان برای تکمیل تعریض محور نور، چمستان، آمل در لاین جنوبی از آلشرود تا آمل افزود: با وزیر راه برای پیگیری و رفع مشکلات راه‌های استان و نشست با مجمع نمایندگان هماهنگی‌های لازم انجام شد.

 

 

 

اسماعیلی گفت: مدیران جهادی با تفکر جهادی نباید فقط به ساعات اداری اکتفا کنند بلکه در این شرایط خاص کشور و نظام جمهوری اسلامی باید شبانه روز تلاش کنیم و مدیران و مسئولان در اجرای پروژه‌ها مشکلات و موانع را به فرماندار و نمایندگان مجلس اطلاع رسانی کنند.

فرماندار شهرستان نور در این جلسه با اشاره به جنگ اقتصادی در کشور اظهارکرد: درعرصه جنگ اقتصادی در یک مقطع شرایط خوبی برای جمهوری اسلامی رقم خورد.

علی شادمان گفت: اگر چه در چند ماه اول فشارروانی سختی در جامعه ایجاد شد اما در این جنگ روانی برنامه‌ریزی‌های دشمن برای ایجاد التهاب در ۱۳ آبان با شکست روبرو شد و مردم با شعار مرگ بر آمریکا و تداوم پیمان با امام(ره) و رهبری، ضربه سنگینی به دشمن وارد کردند.

 

 

 

وی با اشاره به شکست برنامه‌های حساب شده دشمن تصریح کرد: نرخ ارز پس از ۱۳ آبان کاهش یافت و دشمن در اجماع جهانی و تحریک آن‌ها برای به صفر رساندن خرید نفت ایران ناموفق بود و عربستان نیز با جنایت و قتل خبرنگار خاشقچی در باتلاق عمیق فرو رفته است و به دشمنان ثابت شد که قدرت خدا بالاترین قدرت ها است.

این مسئول تأکید کرد: جنگ اقتصادی به اتمام نرسیده و این در گرو تلاش شبانه روزی شماست که باید در جنگ اقتصادی تلاش کنیم تا قیمت‌های کاذب ایجاد نشود و دستگاه‌های تأثیرگذار بر بازار نظارت مستمر داشته باشند.

شادمان با اشاره به خدمت جهادی مسئولان و مدیران به مردم اظهارکرد: اکرام ارباب رجوع، فروتنی، صبر، آمادگی برای اختصاص زمان بیشتر برای پاسخ گویی به مردم، بزرگترین انبار باروت است که دشمن را به زانو درخواهد آورد.

 

 

وی با اشاره به لایروبی‌های شهرستان تصریح کرد: در نور ۵۰ درصد لایروبی انجام شد، در رویان کارلایروبی رو به پایان است، در ایزدشهر کار در حال پیشروی است و در عباسا ۲۰۰ متر تا اتمام کار باقی مانده است که کل رودخانه‌ها برای اولین بار لایروبی و عقب نشینی نیز صورت گرفت.

فرماندار نور با اشاره به مسدود شدن لوله‌های فاضلاب به دریا تأکید کرد: موضوع سوخت در شهرستان به ویژه در بخش بلده نظارت و تداوم بیابد.
فرماندار نور با اشاره به مصوبه شورای اداری گفت: کتابخوانی را جدی بگیرید زیرا کتاب بهترین سرمایه و دوست انسان‌ها است و مدیران و مسئولان حداقل ۱۰ ساعت در ماه را برای مطالعه و کتابخانی اختصاص دهند.

حجت الاسلام رحمت الله حاجی زاده امام جمعه چمستان نیز در این جلسه با تسلیت شهادت امام یازدهم امام حسن(ع) اظهارکرد: حضرت فرمودند ایمان گرایی و ایمان به خدا زمانی ارزش دارد که در کنار آن به مردم خدمت کنیم.

 

 

وی گفت: انتظارات امام از شیعیان، ایمان به خدا، توجه به خلق خدا و دوری از دوزبانی و دو چهره بودن است.

امام جمعه چمستان گفت: انتظار امام این است که شیعیان هرجا که هستند مایه افتخار و زینت برای اهل بیت باشند و دین اسلام علاوه بر عبادت شخصی زمانی رشد می‌کند که توجه به خلق هم داشته باشد و در این زمینه امام خمینی (ره) هم فرمودند که اسلام هیاهو و فریاد می‌خواهد و چیزی که اجتماع را می‌سازد کار جهادی و وارد میدان شدن است.

این مسئول با اشاره به اینکه استاندار سابق مازندران اکنون وزیر راه هستند، افزود: با توجه به اینکه وزیر راه به مشکلات استان واقف است این فرصت مناسبی است تا کمبو ها و نواقصی که در این زمینه وجود دارد و آشنایی وزیر با این مشکلات، خواستار رسیدگی و رفع مشکلات راه‌های استان و شهرستان باشیم.

 

 

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان نور در این جلسه با گزارش از کتابخانه‌های شهرستان نور اظهارکرد: ۶ کتابخانه (چهار کتابخانه شهری و ۲ کتابخانه روستایی) در شهرستان فعال است که در مجموع کتابخانه‌های شهرستان ۲هزار و ۸۴۰ نفر عضو و ۹۴ هزار جلد کتاب دارد.

سید آقا بزرگ حسینی گفت: به ازای هر شهروند چهار جلد کتاب و هشت متر فضای فیزیکی برای مطالعه لازم است اما تنها کتابخانه مرکزی شهر نور به دلیل صدور حکم قلع و قمع بودجه‌ای برای تعمیر و تجهیز آن تعلق نمی‌گیرد و این مشکل از سال ۸۰ تا کنون رفع نشده است.

 

 

 

 

زمان انتشار: ۲۶ آبان, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو