زمان انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ -

دانشمند بسیجی مازندران از موفقیت‌هایش می‌گوید

از دریافت جایزه‌ پرفسور حسابی تا اهدای نوبل ایرانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه

محمود مرادی دانشجوی نمونه علمی کشور از شهرستان نور و جوان نمونه استان مازندران جایزه‌ی پرفسور حسابی در سال 97 را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،محمود مرادی متولد سال ۶۳ دکترای رشته فیزیک و دانشجوی نمونه علمی سال ۹۵ در کشور و پژوهشگر برتر قرآنی استان مازندران در سال ۹۶ از شهرستان نور است که در تمام دوران تحصیل خود دانشجوی نمونه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بود و تندیس و لوح تقدیر را از معاون اول رئیس جمهور دریافت کرد.

 

 

این نخبه کشوری در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: مؤلف بیش از ۳۰ مقاله مختلف بین‌المللی و ملی هستم و ۹ جلد کتاب در زمینه علمی، فیزیک، فلسفه فیزیک، نانو و هشت جلد کتاب غیرفیزیکی در زمینه فرهنگی، مذهبی و اجتماعی نوشتم و عضو بنیاد نخبگان کشور، عضو کانون نویسندگان، انجمن اهل قلم، انجمن فیزیک و باشگاه پژوهشگران جوان هستم.

این دانشمند بسیجی از سوی بنیاد ملی نخبگان به عنوان نخبه کشوری به بنیاد فرهنگی البرز معرفی و جایزه بنیاد البرز(نوبل ایرانی) را دریافت و به زلزله‌زدگان کرمانشاه اهدا کرد.

مرادی نویسنده ممتاز انجمن نویسندگان کشور افزود: سال ۹۶ جوان نمونه استان معرفی شدم و جایزه‌ی پرفسور حسابی که به تحقیقات پژوهش نو و بدیع و پایان نامه‌های برتر کشور داده می‌شود را در سال ۹۷ دریافت کردم.

 

این نخبه بسیجی خاطرنشان کرد: برای ترجمه کتاب الکترو دینامیک از سوی وزارت ارشاد و خانه کتاب ایران برنده جایزه کتاب فصل کشور در سال ۹۱ شدم.

وی افزود: پژوهشگر برتر نیروی زمینی ارتش و عضو بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد بودم و با تشکیل نخستین حلقه علمی در بسیج اساتید در رشته فیزیک معرفی و در جشنواره کشوری در سال ۹۵ به عنوان استاد بسیجی نمونه از سوی سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدم.

وی دانشجوی نمونه آموزشی در سال‌های ۹۲ و ۹۳ و پژوهشگر برتر دانشگاه یاسوج در سال ۹۳ و ۹۴ و درمقطع دکترا رتبه اول تحصیلی را کسب کرد.

این استاد بسیجی در خصوص سابقه تدریس خود تصریح کرد: سابقه چهار سال تدریس در دانشگاه‌های دولتی یاسوج، غیرانتفاعی دانا و دانشگاه فرهنگیان و دروس فیزیک پایه ۱ و۲، آزمایشگاه فیزیک، ریاضی فیزیک، مکانیک آماری، الکترو مغناطیسی را دارم.

 

این نخبه بسیجی با اشاره به اردوهای جهادی خاطرنشان کرد: در اردوهای جهادی از سوی بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت و در مناطق محروم نیز تدریس کردم و داور مجلات و کنفرانس‌های علمی در سال ۹۶ و ۹۷ هستم و در کنفرانس‌های شیمی و فیزیک در اراک و تبریز در سال ۹۶ و۹۷ به طور شفاهی و سخنرانی مقالاتی را ارائه دادم و در حال تألیف کتاب عشق و اتوپیای مولانا و ترجمه کتاب مکانیک کلاسیک گلدشتیان هستم.

گفتنی است از نمونه کتاب‌های چاپ شده این دانشمند بسیجی فیزیک لایه‌های نازک، محمود مرادی و صمد امینی در سال ۹۶، نانو سیستم، محمود مرادی و سمیرا حسینی ۹۶، پلاسمونیک، محمودمرادی و صمد امینی ۹۶، فلسفه غرب،محمودمرادی، صمد امینی و داوود مرادی در سال ‌۹۶ است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ آذر, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو