زمان انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ -

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس تاکید کرد

ضرورت حمایت از بانوان خلاق و کارآفرین در مازندران

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت گفت: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم از بانوان کارآفرین در استان حمایت کنیم و امکانات و بستر لازم برای تولید فراهم شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی اسماعیلی در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های زنان کارآفرین در شهرستان نور اظهارکرد: تولید و ایجاد اثر در مرحله نخست، فکری خلاق می‌خواهد اما در مرحله تولید نیاز به سرمایه و تسهیلات دارد که باید امکانات و بستر لازم برای تولید فراهم شود.

 

وی با اشاره به حمایت از بانوان خلاق و کارآفرین تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم از بانوان کارآفرین حمایت کنیم و مکان دائمی برای برپایی نمایشگاه تولیدات بانوان کارآفرین فراهم کنیم.

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت افزود: بانوان هر زمان، در ایجاد حرکتی نو مانند انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تأثیرگذار بودند و در اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند بانوان کشور با تولیدات و خلق آثار خود در این مسیر نیز پیشقدم شدند.

ایجاد بازار دائمی برای زنان کارآفرین شهرستان نور

فرماندار شهرستان نور در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های زنان کارآفرین شهرستان نور اظهارکرد: بانوان کارهای بزرگی در حوزه‌های مدیریتی و اقتصادی انجام دادند و موجب افتخار کشور ما هستند.

علی شادمان گفت: زنان می‌توانند در اقتصاد خانه و خانواده و در رشد و شکوفایی خانواده تأثیرگذار باشند و در سطح اقتصاد کلان در جامعه نیز نقش اساسی ایفا کنند.

 

وی تصریح کرد: زنان نقش بی بدیلی در عرصه کارآفرینی دارند و با توجه به اینکه شهرستان نور یک شهرستان گردشگرپذیر است صنایع دستی و تولیدات بانوان این شهرستان می‌تواند سبب جذب گردشگر در منطقه شود.

شادمان با اشاره به ضرورت حمایت از توانمندی‌های زنان کارآفرین شهرستان نور، از مدیران و شهرداران شهرستان نور خواستار ایجاد بازار دائمی برای تولیدات و صنایع دستی زنان کارآفرین شهرستان شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ آذر, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو