زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ -

ضرورت تکمیل پروژه‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان تا ۱۵ اسفند/کارها را به روزهای آخر سال موکول نکنیم

فرماندار شهرستان نور گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان پروژه‌ها و اتمام آن‌ها تا قبل از 15 اسفند مدیریت کنند تا در تعطیلات نوروز شاهد وضعیت نامطلوب مبلمان شهری نباشیم.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی شادمان در جلسه شورای اداری شهرستان نور با قدردانی از حضور عزتمندانه مردم شریف شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری، دیدیم که عزت و عظمت جمهوری اسلامی در حالی به رخ دنیا کشیده شد که دشمنان ما می‌گفتند، چهل سالگی انقلابمان را نخواهیم دید.

 

وی با تأکید بر نقد منصفانه افزود: کار ما باید به گونه‌ای باشد که مردم را به نظام امیدوار کنیم چرا که همه ما جانباخته‌ی نظام هستیم و انقلاب را در این چهل سال مردم شکل داده‌اند.

فرماندار نور از نصب چهار دکل در ورزشگاه ناطق نوری با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان و لوله کشی آب رویان با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد تومان خبر داد و افزود: از ۶ کیلومتر عملیات لوله کشی در رویان، تنها یک کیلومتر باقی مانده که در کمتر از ۴۵ روز به انجام رسیده است.

این مسئول با توجه به نزدیک شدن به سال نو و ایام تعطیلات نوروز، از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواستار مدیریت پروژه‌ها و اتمام آن‌ها تا قبل از ۱۵ اسفند شد و اضافه کرد: کارها را به روزهای اخر سال موکول نکنیم تا در تعطیلات نوروز شاهد وضعیت نامطلوب مبلمان شهری نباشیم.

شادمان از شهرداران و بخشداران خواست تا با مناسب سازی مبادی ورودی و خروجی شهر، موضوع کاشت نهال در سطح شهرها و روستاها را نیز جدی بگیرند.

امام جمعه ایزدشهر نیز در این جلسه با تشریح اخلاق کارگزاران اظهارکرد: انصاف یکی از زیباترین و سخت ترین تکالیف الهی است که باید سرلوحه اخلاق و عمل ما قرار گیرد.

حجت الاسلام رزاقی افزود: در سخن گفتن، رفتار کردن، قضاوت کردن شخص دیگر، خودمان را به جای فرد مقابل قرار دهیم؛ و در نقد یک مسئول به جای تخریب، منصفانه سخن بگوییم.

وی گفت: انصاف در چند مورد شاخص باید رعایت شود که از آن جمله می‌توان به انصاف نسبت به خدا، امام زمان (عج)، جامعه اسلامی و مقام معظم رهبری، مسئولان، مردم، همنوعان و خانواده اشاره کرد.

گفتنی است در این جلسه از برگزیدگان برتر جام باشگاه‌های کتابخوانی استان مازندران تجلیل شد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو