زمان انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ -

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی مازندران:

تبدیل مازندران به قطب گردشگری ورزشی کشور

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی مازندران گفت:برای نخستین بار گفتمانی را به نام گردشگری ورزشی در مازندران راه اندازی کردیم

به گزارش خبرنگار سرای نور،انتخابات نمایندگان رؤسای هیئت‌های ورزشی در مجمع استان مازندران به میزبانی شهرستان نور برگزارشد.

 

سید یاسر سلیم بهرامی در حاشیه برگزاری این انتخابات در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارکرد: هیئت انجمن‌های ورزشی دوره گذشته در استان مازندران فعالیت چندانی نداشت و ناشناخته بود اما در این چهار سال در سطح کشوری مطرح شد و در دو سال متوالی هیئت انجمن‌های ورزشی مازندران در کشور در مقام نخست قرار گرفت.

وی با اشاره به عملکرد انجمن‌های ورزشی مازندران گفت: عملکرد و ارزیابی هیئت انجمن‌های ورزشی مازندران با ۱۰ قهرمانی جهانی و آسیایی و مربیانی که در تیم ملی به عنوان سرمربی تیم ملی هستند و مربیانی که ورزشکاران آن‌ها در مسابقات جهانی خوش درخشیدند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی مازندران با اشاره به گفتمان گردشگری ورزشی افزود: برای نخستین بار گفتمانی را به نام گردشگری ورزشی در مازندران راه اندازی کردیم که شعار ما برای سال ۹۸ پس از اینکه به عنوان هیئت اول در کشور انتخاب شدیم تبدیل مازندران به قطب گردشگری ورزشی کشور است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در صورت اعتماد مجمع و حضور مجدد دو المپیاد گسترده برگزارمی‌کنیم، المپیاد ورزشهای آبی ساحلی با هدف توسعه گردشگری ورزشی و تقویت ساحل در استان مازندران و توسعه رشته‌های ورزشی جدید که زیر مجموعه هیئت‌های انجمن‌ها هستند.

 

سلیم بهرامی با اشاره به حدود ۶۰ رشته ورزشی که زیر مجموعه هیئات انجمن‌های ورزشی استان مازندران است،یادآورشد: ۱۰ رشته‌ ورزشی هوایی داریم که در بیشتر این رشته‌ها مقام اول تا سوم کشور را کسب کریم که حاصل تلاش خانواده بزرگ انجمن‌های ورزشی است یک هیئت گسترده که شاید از نظر مالی چندان قوی نیست اما اعضای هیئت با تلاش و کوشش و فداکاری هیئت را به جلو می‌برند و هیئت استان مازندران در کشور زبانزد است تا جایی که آقای علی پور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، استان مازندران را به عنوان قطب ورزشی کشور نام برد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت در این انجمن‌های ورزشی تصریح کرد: در حوزه ورزش‌های هوایی از ابتدای سال تا امروز ۴۰ توریست از کشورهای فرانسه، مالزی، هلند به سایت پروازی این استان آمدند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان مازندران خاطرنشان کرد: دو سایت پروازی در ساری و گلوگاه راه اندازی کردیم که در کنار آن سه سایت پاراموتوری در ساحل ساری در حال انجام است.

این مسئول در پایان افزود: برنامه‌های بسیار گسترده برای توسعه ورزش‌های هوایی و آبی در استان داریم که در آینده نزدیک اطلاع رسانی می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ خرداد, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو