زمان انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ -

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس پس از دریافت اعتبارنامه:

صدای ملت باید در مجلس شنیده شود/اولویتم ورود در کمیسیون‌های بودجه و اقتصادی است

اعتبار نامه نماینده منتخب دوره یازدهم مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری به وی تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،اعتبار نامه نماینده منتخب دوره یازدهم مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای تأمین، مسئولان اجرایی و هیئت نظارت در فرمانداری برگزار شد، به وی تحویل داده شد.

 

ولی الله فرزانه منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با قدردانی از مردم حوزه نور و محمودآباد و دست اندرکاران انتخابات دوره یازدهم مجلس با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت کشور را تأمین می‌کند و شرکت ۶۰ درصدی مردم حوزه نور و محمودآباد بالاتر از میانگین درصد کشور بود، اظهارکرد: امام خمینی(ره) فرمودند:”مجلس عصاره یک ملت است” پس باید صدای ملت در مجلس شنیده شود و همانطور که مقام معظم رهبری بیش از ۱۰ سال مسائل اقتصادی را شعار سال انتخاب کردند به این معناست که دشمن مسائل اقتصادی مردم را نشانه رفته است.

وی گفت: سیاست کلی سالانه را رهبر معظم انقلاب با انتخاب عنوان سال مشخص و همه را در راهی که به منفعت کشور و ملت است هدایت می‌کند و الویت کشورمان در حال حاضر رونق و جهش تولید است.

این مسئول با اشاره به عملکرد نمایندگان مجلس در سطح ملی، استانی و حوزه انتخابی درقانون‌گذاری، تحقیق و تفحص، نظارت و کار گرفتن وزار، یادآورشد: استان مازندران یک استان خطی از گلوگاه تا رامسر است و نمایندگان مجلس باید در گام اول با داشته های استانی آشنا شوند و ظرفیت استان و پروژه‌هایی که در رونق اقتصادی تأثیرگذار است را شناسایی کنند.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراکز تحقیقاتی در استان اظهارکرد: مراکز تحقیقات باید تقویت شود تا عملکرد در کشاورزی افزایش پیدا کند.

فرزانه با اشاره به ارباب رجوع پذیری نمایندگان و ویژگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: وجود و شهادت سردار برای کشور نعمت بود و دشمن، جمعیت میلیونی و اتحاد و همدلی ملت را در سراسر کشور پس از شهادت سردار شاهد بود و دو ویژگی مهم حاج قاسم معاد پذیری و تواضع این سردار بود که باید برای همه مسئولان الگو باشد.

این مسئول تصریح کرد: هر مسئول در کشور نمادی از جمهوری اسلامی است که با رفتار پسندیده و خدمتگزاری به مردم و حرکت در جهت منافع مردم و نظام باید سبب امیدواری ملت شود.

وی در خصوص برنامه‌های نمایندگان استان در دوره یازدهم اظهارکرد: برای همفکری با سایر منتخبین مجمع را تشکیل دادیم که یک مجمع مشورتی است تا با رایزنی با مقامات کشوری، استانی و شهرستانی مشکلات حوزه انتخابیه، مسائل استانی و کشوری را شناسایی و بررسی که این مجمع جدا از مجمع قانونی نمایندگان است.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر کرونا در الویت مشکل کشور است و این مسئله از مقامات بهداشت و درمان در وزارتخانه، دانشگاه علوم پزشکی استان و بهداشت و درمان شهرستان‌ها  پیگیری و بررسی می‌شود تا پس از هفت خرداد بتوانیم به طور قانونی ورود پیدا کنیم و قطعاً برنامه‌هایی داریم که اطلاع رسانی می‌شود.

این مسئول با اشاره به فراکسیون کارگری افزود: با توجه به فرموده امام خمینی(ره) و تجربه‌ای که در ۴۰ سال انقلاب داریم، انقلاب ما بر دوش مستضعفین است که وظیفه ما حمایت از این قشر است.

وی افزود: با توجه به تحصیلات و اقتضای شغلی در خصوص کمیسیون در مجلس اولویت اول برای من کمیسیون برنامه و بودجه، اولویت دوم اقتصادی و سومین اولویت صنایع و معادن است.

فرماندار شهرستان نور نیز در این جلسه با تبریک به مناسب فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهارکرد: ماه رمضان فرصتی است که انسان به خدای خودش نزدیکتر شود زیرا نزدیکی سبب سعادت دنیوی، اخروی و رستگاری انسان است.

شادمان با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نور و محمودآباد در امنیت و قدردانی از شورای تأمین، تصریح کرد: هیئت اجرایی از بهترین و شایسته ترین افرادی بودند که به آن‌ها اعتماد کردم که در مراحل اجرایی انتخابات با درایت و بی‌طرفی به درستی کارها انجام شد.

وی با اشاره به الکترونیکی شدن انتخابات افزود: با شمارش آرا در شعبه از وزارت کشور تا استانداری در جریان شمارش آرا قرار می‌گرفتند و در این حوزه هیچ موردی که به اصل انتخابات خدشه وارد کند وجود نداشت.

شادمان تأکید کرد: فضای بعد از انتخابات، فضای دوستی، همدلی و کار و تلاش است و باید همگی با اتحاد و تلاش گام‌های مؤثری برای توسعه منطقه برداریم.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به ادامه راه شهدای ایرانی اسلامی، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند”امروز مبارزه با آمریکا و کاری که دشمن را می‌تواند زمین‌گیر و سرکوب کند خدمت به مردم است” مردم سرمایه کشور هستند و ما می‌توانیم با خدمت رسانی و جلب رضایت مردم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اردیبهشت, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو