زمان انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ -

تهیه مواد اولیه برای ضدعفونی اماکن عمومی برای قرارگاه جنگ نوین ناحیه نور از بسیج اصناف

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نورگفت: پخت نان رایگاه و توزیع در سطح عموم مردم به تعداد 10هزار عدد قرص نان توسط بسیج اصناف و تهیه و تحویل محلول ضدعفونی سطوح برای کل نانوایی‌های سطح شهر و روستا به تعداد 500 بطری توسط بسیج اصناف انجام شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به رزمایش کمک مؤمنانه در هفتمین روز اردیبهشت اظهارکرد: سبدهای حمایتی معیشتی به تعداد ۸۱ عدد ویژه ماه مبارک رمضان با همت فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و خیرین بزرگوار در راستای اجرای رزمایش تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توسط حوزه حضرت زینب(س) توزیع شد.

وی گفت: بسته‌های میوه توسط حوزه بسته بندی و به گروه جهادی شهید سلیمانی چمستان و جهادگران سلامت که در دوخت ماسک و لباس گان فعالیت دارند توسط حوزه حضرت زینب(س) تحویل داده شد.

سید نعمت اسدی بااشاره به تحویل ۲هزار و ۳۸۵ عدد ماسک به ناحیه برای بسته بندی معیشتی نیازمندان از حوزه حضرت زینب(س) خاطرنشان کرد: مرحله چهارم ضدعفونی و سمپاشی معابر، خیابان‌ها، منازل و مساجد ایزدشهر و محله آسیب دیده در ایزدشهر توسط حوزه امام علی (ع) اجرا شد و ۱۷۵ بسته معیشتی مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه بین افراد نیازمند توسط این حوزه توزیع شد.

این مسئول با اشاره به توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توسط حوزه خاتم الانبیاء(ص) چمستان تصریح کرد: ۵۰۰ کارتن وسایل بهداشتی و بسته‌های معیشتی به ۲۵۰ خانوار بی بضاعت منطقه بلده توسط حوزه امام حسین(ع) توزیع و ۱۵۰۰ عدد ماسک و ۱۶ گان توسط حوزه حضرت رقیه(س) تهیه و توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین افراد نیازند توسط حوزه امام سجاد(ع) افزود: کلیه روستاهای تابعه حوزه امام سجاد(ع) ضدعفونی و سمپاشی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به عملکرد این ناحیه در رزمایش کمک مؤمنانه در هشتمین روز اردیبهشت اظهارکرد: برگزاری جلسه قرارگاه رزمایش کمک مؤمنانه با حضور فرماندهان پایگاه‌های حوزه امام سجاد(ع)، تهیه ماسک روزانه ۱۵۰۰ عدد در مجموع ۲۰ هزار عدد و تحویل به داروخانه‌ها در ابتدای ابتلا به کرونا توسط اتحادیه خیاطان شهرستان نور و پایگاه شهید ذالپولی و بسیج اصناف، تهیه مواد اولیه برای ضدعفونی اماکن عمومی به تعداد هزار لیتر وایتکس و سرکه سفید برای قرارگاه جنگ نوین ناحیه نور از بسیج اصناف اقدام شد.

وی با اشاره به تهیه ظرف مواد ضدعفونی دست به تعداد۲ هزار و ۲۰۰ عدد و تحویل آن به ناحیه نور توسط بسیج اصناف تصریح کرد: پخت نان رایگاه و توزیع در سطح عموم مردم به تعداد ۱۰هزار عدد قرص نان توسط بسیج اصناف، تهیه و تحویل محلول ضدعفونی سطوح برای کل نانوایی‌های سطح شهر و روستا به تعداد ۵۰۰ بطری توسط بسیج اصناف انجام شد.

این مسئول افزود: بسیج اصناف برای نانوایی‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح شهرستان نور دستکش و ماسک تهیه و توزیع و ۲۰۰ سبد کالا به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال برای اقشار کم درآمد قبل از سال ۹۹ تهیه و توسط بسیج اصناف توزیع شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ اردیبهشت, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو