زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ -

در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه انجام شد؛

اهدای ۲ هزار بسته معیشتی به نیازمندان در شهرستان نور

مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه با رمز یا امام حسن مجتبی(ع) با حضور مسئولان ادارات و بسیجیان و پاسداران شهرستان در سپاه ناحیه نور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه با رمز یا امام حسن مجتبی(ع) با حضور ائمه جمعه، فرمانده سپاه ناحیه نور، فرماندار نور، شهرداران و شوراهای اسلامی ایزدشهر و رویان، مسئولان ادارات و بسیجیان و پاسداران شهرستان در سپاه ناحیه نور آغاز شد.

امام جمعه نور در این رزمایش با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش و کمک به آسیب دیدگان از ویروس کرونا اظهارکرد: مرحله اول رزمایش مؤمنانه برای کمک به نیازمندان و کسانی که کسب و کار آن‌ها بر اثر ویروس کرونا آسیب دیده است با همکاری مسئولان، نیروهای مسلح، سپاه، بسیجیان و دیگر نهادها و دستگاه‌ها به ویژه همت خیرین و مردمی اجرا شد.

وی افزود: روش و منش اهل بیت به ویژه امام حسن مجتبی(ع) دستگیری فقرا و نیازمندان است و ماشاهد مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در میلاد امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان نور بودیم.


امام جمعه نور با اشاره به اینکه از متن برنامه‌های دینی و از اهل بیت به ویژه امام حسن مجتبی(ع) آموختیم که باید از نیازمندان دستگیری کنیم، یادآورشد: امام حسن(ع) فرمودند: من محتاج خداوند هستم و خداوند مرا یاری می‌کند و حیا می‌کنم نسبت به رفع نیاز نیازمندان بی‌توجه باشم.

این مسئول اضافه کرد: همه محتاج خداوند هستیم و اکنون که به جایگاهی رسیدیم که توان دستگیری از هم‌نوع و هم وطنان خود را داریم، بیاییم با کمک مؤمنانه سفره نیازمندان را در ماه مبارک رمضان رنگین کنیم.

سیدنعمت اسدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور نیز در این رزمایش اظهارکرد: از نخستین روز مبارزه با ویروس کرونا همه مردم و مسئولان پای کار آمدند و ۲هزار و ۸۸۲ بسته معیشتی تا نیمه شعبان بین اقشار آسیب پذیر توزیع شد و پس از دستور مقام معظم رهبری جلسات متعددی برای اجرای رزمایش در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی گفت: بسته‌های معیشتی و بهداشتی در مرحله دوم همراه با برنج و مرغ که جمعاً هر بسته به ارزش ۴۰۸ هزار تومان می‌باشد و مرحله سوم با هدف‌گذاری ۲هزار بسته معیشتی در شب عید فطر به همت خیرین شهرستان، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت اجرایی می‌شود.

 

فرماندار نور نیز در حاشیه این رزمایش با قدردانی از همت خیرین، سپاه ناحیه نور، امام جمعه و اعضای ستاد اظهارکرد: بسته‌های معیشتی و بهداشتی در دومرحله رزمایش بین آسیب دیدگان و نیازمندان توزیع و مرحله سوم نیز در عید فطر اجرایی می‌شود.

علی شادمان در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان افزود: شهرستان نور با زحمت کادر درمانی و همت خیرین در وضعیت مناسبی قرار دارد که با حضور مسافران نگران وضعیت شهرستان هستیم و تلاش می‌کنیم تا وضعیت نامطلوب نشود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو