زمان انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ -

رئیس اداره اوقاف شهرستان نور:

۳ پرستار کرونایی شهرستان نور به برکت وقف “کربلایی” شدند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور از اهداء حواله کمک هزینه عتبات عالیات از محل اجرای نیت موقوفه حاج یحیی خان‌نوری به 3 پرستار بهبود یافته از بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،حجت‌الاسلام عیسی پوپاحیدری  اظهار کرد: مرحله دوم رزمایش ضیافت همدلی شهرستان نور با مشارکت گروه‌های جهادی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اجرا و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان نور افزود: همزمان با نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم برای کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور در محل این بیمارستان برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور از اهدای حواله کمک هزینه عتبات عالیات از محل اجرای نیت موقوفه حاج یحیی خان‌نوری به ۳ پرستار بهبود یافته از بیماری کرونا بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد و گفت: این حواله‌ها به ۳ پرستار بخش ویژه بیماران کرونایی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور که در راه مبارزه با کرونا ، خود به این ویروس مبتلا شده بودند اهدا شد.

توپاحیدری بیان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم و اهدای حواله کمک هزینه عتبات عالیات به پرستاران نجات یافته از بیماری کرونا به پاس قدردانی از تلاش‌های رزمندگان خط مقدم جبهه مقابله با کرونا صورت گرفته است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ اردیبهشت, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو