زمان انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ -

روابط عمومی‌ها بهترین مشاوران مدیران هستند

فرماندارنور گفت: آگاهی بخشی به مردم با رعایت اخلاق حرفه ای و حفظ حریم مطابق با معیارهای اخلاقی از ضروریات این حرفه است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،دومین همایش تجلیل از روابط عمومی‌های ادارات شهرستان نور به همت شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها با حضور رقیه صفری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، امام جمعه نور، فرماندار شهرستان، شهرداران و شوراهای اسلامی و مسئولان، روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه شهرستان نور برگزار شد.

علی شادمان فرماندار نور در این همایش با اشاره به مسئولیت روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه اظهارکرد: همدلی و اتحاد در شهرستان سبب وفاق و آرامش خاطر مردم می شود و در ایام کرونا شهرستان نور باهمت بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران، اطلاع رسانی صحیح، رعایت بهداشت، مدیریت و حضور همه در صحنه خوش درخشید.

وی گفت: اوج توسعه در این فضای منطقی در حال شکل گیری است و اگر دل‌ها یکی شود و هدف، کار برای مردم باشد در درجه اول خداوند متعال کمک رسانی می‌کند و توفیقات برای ملت حاصل می‌شود.

فرماندار نور با اشاره به رسالت خبرنگاران تأکید کرد: آگاهی بخشی به مردم با رعایت اخلاق حرفه ای و حفظ حریم مطابق با معیارهای اخلاقی از ضروریات این حرفه است.

این مسئول با اشاره به اینکه نقش رسانه بسیار حساس و تأثیرگذار است، یادآورشد: رسانه باید خلاق و در جامعه همدلی و تعامل را فرهنگ سازی کند.

شادمان با اشاره به سخنان رهبری در ادامه افزود: مقام معظم رهبری فرمودند در کنار انتقاد پیشنهاد هم داشته باشیم و رسانه زبان مردم است که باید سازنده باشد و با لمس مشکلات مردم برای رفع آن در جامعه تلاش کند.

وی با اشاره به حوزه سینما در شهرستان خاطرنشان کرد: ۲۰ سینما برای ۲۰ استان در کشور و یک سینما سهم استان مازندران بود که با عنایت زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و پیگیری‌های رئیس اداره ارشاد شهرستان، شهرداری و شورای شهر در این زمینه وارد عمل شد و امیدواریم شورای شهر با همدلی و تعامل به کارشان ادامه دهند.

فرماندار نور تصریح کرد: با توجه به اجرای مراحل قانونی، پیمانکار مناسب در مناقصه شرکت نکرد و در ادامه کار باید مراحل بعدی از نظر قانون بعد از شهرداری و انطباق در حوزه استانداری پیگیری شود که در حال حاضر این مراحل انجام شد که با بررسی در استان و نظر استاندار مازندران در چند روز آینده وضعیت سینما در شهرستان مشخص می‌شود.

 

این مسئول با اشاره به پارک جنگلی ایزدشهر و نور اظهارکرد: شهرستان نور در حوزه پارک جنگلی باید سریع تر عمل کند و شهرداری ایزدشهر در این راستا با ۴۰۰ میلیارد تومان در این شرایط کارش را آغاز کرد و حقوق ماهیانه پرداخت و تیم حفاظتی تشکیل شد که نقشه‌ها نیز در حال اجرایی شدن است.

شادمان با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند بهترین مشاوران مدیران باشند و مردم باید در هر حوزه یا دستگاه ادارات پوشش داده شوند و برای رفع مشکلات آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: امکانات و زیرساخت‌ها در شهرستان با این حجم مسافر پاسخگو نیست و شرایط برای مردم بحرانی و فشار کار برای مدیران بیشتر می‌شود اما باید برای آرامش و آسایش مردم شبانه روزی تلاش کنیم.

فرماندار نور با اشاره به پهلوگرفتن کشتی‌های ایرانی در ونزوئلا اظهارکرد: کشتی‌های کشور ایران اسلامی در میان حجم عظیم فشارهای امنیتی آمریکا به مقصد رسیدند که این یک عزت ملی است.

این مسئول با اشاره به شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: سردار شهید یک اسطوره و هویت ملی است که سبب افتخار و سربلندی ملت است، قهرمانی که در تاریخ ماندگار شد.

شادمان گفت: مدیر با نشستن در اتاق موفق نمی‌شود و برای موفقیت باید نظارت مستقیم بر پروژه‌ها داشته باشد و شهرستان نور در حوزه آب با مشکلاتی روبرو است که با اضافه کردن چاه و افزایش ظرفیت منبع مشکلات رفع می شود.

وی با اشاره به اینکه میدان تره بار از نیازهای ضروری برای شهرستان نور است، تأکید کرد: میدان میوه و تره بار می‌تواند هزینه کرایه‌ها را برای فروشندگان حذف و سبب کاهش قیمت محصول برای مصرف کنندگان و مردم باشد که با برخورد مناسب و ارج نهادن برای سرمایه گذار این فضا می‌تواند برای مردم شهرستان فراهم شود.

فرماندار نور با تأکید بر ضرورت نظارت قاطع بر اجرای پروژه‌ها افزود: باید نظارت بر کارها و پروژه‌ها جدی باشد و علت ضعف در اجرای پروژه‌ها کاهلی در نظارت صحیح و قاطع است.

وی با اشاره به حقوق مردم گفت: از حقوق مردم کوتاه نمی‌آیم، هر چند روز، چند ماه و یا چند سال که زمان باشد.

گفتنی است در این مراسم  دو روابط عمومی و یک خبرنگار به نمایندگی  خواسته‌ها ومشکلات این دوقشر مؤثر در جامعه را بیان و هنرمندان شهرستان نور با اجرای تئاتر مشکلات رسانه‌ها را به تصویر کشیدند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ خرداد, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو