زمان انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ -

برگزاری جشن دهه کرامت در شهرستان نور+تصاویر

جشن مثل معصومه با حضور دختران و مادران شهرستان نور در مصلی الغدیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،جشن میلاد حضرت معصومه(س)به نام روز دختر نامگذاری شده که به این مناسبت در شهرهای مختلف جشن‌های متعددی برگزار می‌شود.

جشن میلاد حضرت معصومه(س) به عنوان “مثل معصومه” در مصلی الغدیر شهرستان نور با همت مؤسسه یاوران مهدی و بسیج دانشجویی وبا همکاری ستاد نماز جمعه شهرستان نور، بسیج دانش آموزی، شهرداری شهر نور، سپاه ناحیه نور، نیروی انتظامی شهرستان و کمیته امداد امام(ره) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شد.

سامره جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص جشن دهه کرامت اظهارکرد: هدف از این مراسم بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و شناخت منزلت و ارزش دختران در جامعه و الگوسازی مناسب برای دختران در زندگی است.

وی گفت: با توجه به مشکلاتی که برای نوجوانان و جوانان در این سنین وجود دارد یکی از اهداف ما توجه به این مسائل است تا با آگاه سازی جوانان جامعه و خانواده‌ها از آسیب‌هایی که نوجوانان و جوان را تهدید می‌کند، جلوگیری کنیم.

مسئول برگزاری این مراسم با اشاره به دعوت از روانشناس دکتر عزیزی در این برنامه تصریح کرد: مبحث مجزا برای دختران و مادران توسط دکتر روانشناس مطرح شد و مشکلات جوانان و نوجوانان و راههای پیشگیری و حل این مشکلات ارائه شد.

جمشیدی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌های شاد شامل استند آپ کمدی، مولودی خوانی، مصاحبه از دختر نمونه زهرا رستگاردانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل، اهدای جوایز و … توسط دانش آموزان بسیجی دختر برنامه ریزی و اجرا شد.

وی افزود: در پایان برنامه دختران حاضر در برنامه با پوشش محیطی در ساحل، مسابقات والیبال، فوتسال و … برگزار کردند و به دختران در سطح شهر و بازاریانی که فرزند دختر داشتند بسته فرهنگی همراه با شاخه‌های گل با هدف یادآوری روز دختر و الگوبرداری از حضرت معصومه(س) اهدا شد.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ تیر, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو