زمان انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ -

مذاکره دانشگاه آزاد شهرستان نور با بنیاد برکت برای تولید لامپ‌های ال.ای. دی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور گفت: دانشگاه آزاد نور استانداردهای لازم را دارد و با وجود آزمایشگا‌ه‌ها و کارگاه‌های مجهز و نیز اساتید فنی تولیدات خوبی از جمله لامپ‌های ال.ای.دی و ... را داشته اما برای انبوه‌سازی نیازمند مساعدت‌های مالی است که در این زمینه با بنیاد برکت نیز مذاکره شد.

به گزارش نعمت‌الله مومنی خبرنگار سرای نور،محمد احمدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به بهانه تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن جلسات دانشگاه آزاد نور برگزار شد، اظهار کرد: در زبان عرب به دانشگاه «جامعه» گفته می‌شود و چه تعبیر زیبایی؛ این جامعه است که دانشگاه را و دانشگاه جامعه را می‌سازد، ارتباط بین دانشگاه و جامعه با فعالیت خبرنگاران متعهد و متخصص امکان پذیر است

.

وی افزود: خبرنگاری مانند جراحی در پزشکی مهم است اگر جراح تیغ را اشتباه به شریان اصلی بزند سبب مرگ بیمار می‌شود، خبرنگار هم با اخبار نادرست و غیرواقعی سبب التهاب در جامعه و شرایط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و … می‌شود.

 

رئیس دانشگاه آزاد واحد نور ارتباط با خبرنگاران و شفاف‌سازی را موجب انتقال عملکرد به مخاطبان دانست و بیان کرد: دانشگاه آزاد نور با دو روش؛ احترام به دانشجو و احترام به خبرنگاران شناسنامه‌دار برای خود تبلیغ می‌کند.

این مسوول اضافه کرد: دانشگاه آزاد نور استانداردهای لازم را دارد و با وجود آزمایشگا‌ه‌ها و کارگاه‌های مجهز و نیز اساتید فنی تولیدات خوبی از جمله لامپ‌های ال.ای.دی و … را داشته اما برای انبوه‌سازی نیازمند مساعدت‌های مالی است که در این زمینه با بنیاد برکت نیز مذاکره شد.

احمدی با بیان اینکه حضور دانشجو سبب افزایش فعالیت‌ها به ویژه فعالیت‌های فرهنگی و حضور و ارتباط بیشتر رسانه‌ها می‌شود، تصریح کرد: برنامه ریزی کردیم تا سال ۱۴۰۴ هدف و انتخاب دانشجو، پذیرش در دانشگاه آزاد باشد و باید کاری بکنیم که این امر محقق شود.

وی با اشاره به روش‌های جذب دانشجو در این دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه آزاد نور به ۲ روش، سوابق تحصیلی و آزمون سراسری دانشجو می‌پذیرد، به این صورت که در مقطع کاردانی و کارشناسی غیر پزشکی با سوابق تحصیلی و در مقاطع ارشد و دکتری از طریق آزمون سراسری که همزمان با کنکور سراسری برگزار می‌شود، جذب دانشجو دارد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با اشاره به بخشنامه جدید دانشگاه از تحصیل همزمان در دو رشته خبر داد و افزود: طرح کهاد با برگزاری دوره‌های پود مانی و تک درس نیز اجرا می‌شود.

این مسؤول خاطر نشان کرد: دروس نظری در دوران کرونا به صورت مجازی به دانشجویان ارائه شد و دروس عملی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی با نفرات کم در تابستان برگزار شد.

احمدی با بیان اینکه دانشگاه آزاد واحد نور در امور فرهنگی در واحدهای سما توانست رتبه نخست کشور را کسب کند و در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی نیز مورد تقدیر و تشویق قرار گیرد، افزود: در بحث فرهنگی کانون‌های دانشجویی از جمله عفاف و حجاب، هلال احمر، نماز و نیایش، شعر و ادب نیما؛ کارگاه‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی برای اساتید و دانشجویان فعال است.

وی بسیج دانشجویی، بسیج اساتید، هم‌اندیشی اساتید و تشکل‌ها را چهار بال معاونت فرهنگی عنوان کرد و گفت: در این ایام  کرونایی با ارائه تفسیر سوره‌های قرآن، پیام‌های آموزشی، برگزاری آزمون و … در فضای مجازی، تغذیه فرهنگی انجام و با همکاری کمیته امداد یک‌هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم تهیه و به نیازمندان زیر پوشش اهدا شد.

 

در ادامه جلسه خبرنگاران حاضر ضمن ارائه نظرات خواستار ارتباط بیشتر دانشگاه با رسانه‌ها شدند و پس از تجلیل که با اهدا لوح سپاس و هدیه انجام شد، به اتفاق مسؤولان دانشگاه بر سر مزار دو شهید گمنام آرام گرفته در دانشگاه آزاد نور حاضر و با ذکر صلوات و فاتحه با شهدا تجدید میثاق کردند.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ مرداد, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو