زمان انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ -

نقد لازم است اما نه با بسته تجویزی/کاهش تعداد بستری‌ها کرونایی درشهرستان نور+تصاویر

فرماندار شهرستان نور، با بیان اینکه نقد با تخریب کاملا متفاوت است، گفت: نقد لازم است اما نباید با بسته تجویزی باشد که در این صورت، تخریب است و با ذات رسانه مغایرت دارد.

به گزارش نعمت الله مؤمنی خبرنگار سرای نور،علی شادمان عصر امروز در آئین تجلیل از اصحاب رسانه این شهرستان که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: نقش رسانه‌ها همواره در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، بین‌الملل، بهداشت و درمان و … نقش کلیدی و در عین حال حساس است.

 

وی افزود: نقد لازم و ذات رسانه بی‌طرف است اما تخریب مجاز نیست و نمی‌توان با بسته تجویزی در مورد خاص به اصطلاح نقد کرد، زیرا این تخریب است و ذات رسانه و خبرنگار متعهد آن را نمی‌پسندد.

فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: در شرایط جنگی به خودی حمله کردن و ضربه زدن در هیچ منطقی وجود ندارد چون در این شرایط تنها به وحدت و حمایت نیاز داریم تا با دشمن مقابله و بر آن پیروز شویم.

 

این مسوول با اشاره به اقدامات شهرستان در موج اول و دوم کرونا، خاطر نشان کرد: با همدلی، تعامل و تلاش همه مسوولان به ویژه کادر درمان و آحاد مردم و نیز حمایت و همراهی ویژه رسانه‌ها توانستیم بر موج اول کرونا غلبه کنیم و در موج دوم نیز تعداد آمار بیماران و افراد نیازمند به بستری را تا بیش از ۵۰ درصد کاهش دهیم که این امر در درجه اول مرهون مدیریت اصحاب رسانه و سپس مدیریت کادر درمانی شهرستان بود که سبب شد تا افکار عمومی واقع بینانه قضاوت کنند.

شادمان با گله‌مندی از معدود رسانه‌ای که اخبار غلط منتشر می‌کنند، گفت: شهرستان نور از درگیری‌های سلیقه‌ای به شدت زخم خورده‌ است و نیازمند وحدت و تعامل سازنده برای رشد و توسعه است که البته تلاش‌های زیادی شد و امیدواریم ادامه پیدا کند.

داوود فلاح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور نیز در این جلسه از تلاش‌های خبرنگاران و کادر درمانی بیمارستان امام(ر ه) نور قدردانی کرد و گفت: در موج دوم کروناشاهد افزایش تعداد مراجعان برای بستری در بیمارستان بودیم تا جایی که امکانات بیمارستان پاسخ‌گو نبود اما تعامل رسانه‌ها با مسوولان و آگاهی بخشی سبب شد تا اکنون این رقم به شدت کاهش و شاهد تخت‌های خالی باشیم.

در ادامه جلسه تعدادی از خبرنگاران به بیان مشکلات و راهکار‌های حمایتی مسوولان به ویژه در تکریم خبرنگاران و عدالت در توزیع آگهی و حمایت‌های معیشتی پرداختند که با برخی از پیشنهادات موافقت و مقرر شد به صورت مصوبه با ادارات و نهادهای ذی‌ربط مکاتبه و پیگیری شود.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ مرداد, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو